Van 1976, want de regisseur van Moon is namelijk de zoon van David Bowie.MacRace schreef:The Man who fell to earth.mrdammann schreef:Laats de film 'Moon' gezien. Geweldige film met een goed creatief verhaal. Er werd trouwens ook erg goed geacteerd en een leuke knippoog naar 'The Man who fell to earth' en andere film.
Die van 1976 of 1987 ?
Film topic
- mrdammann
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Re: Filmtopic, deel 7
En toch: erg veel inhoud zat er niet in. Een dun doorslagje van "2001. A Space Odyssey".
Maar ik vond het wél een leuke film.
Maar ik vond het wél een leuke film.
Achsoo!mrdammann schreef:Van 1976, want de regisseur van Moon is namelijk de zoon van David Bowie.MacRace schreef:The Man who fell to earth.mrdammann schreef:Laats de film 'Moon' gezien. Geweldige film met een goed creatief verhaal. Er werd trouwens ook erg goed geacteerd en een leuke knippoog naar 'The Man who fell to earth' en andere film.
Die van 1976 of 1987 ?
Dan moet ik die ook maar eens bekijken
Crazy, Stupid, Love.
7,8
Leuke film.
7,8
Leuke film.
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
7
Wat een duo!
Toch beter en leuker dan verwacht.
7
Wat een duo!
Toch beter en leuker dan verwacht.
Cars 2
7
Met een enorme vette knipoog naar 007!
Te veel negativiteit gelezen waardoor het allemaal erg leuk was.
Het ging meer om Mater dan om Lightning McQueen.
7
Met een enorme vette knipoog naar 007!
Te veel negativiteit gelezen waardoor het allemaal erg leuk was.
Het ging meer om Mater dan om Lightning McQueen.
Drive
7
Leuk en erg vermakelijk.
A Very Harold & Kumar 3D Christmas
7,4
Fantastisch en zeker niet verwacht dat het zo goed was!
Een voor in de collectie!!
7
Leuk en erg vermakelijk.
A Very Harold & Kumar 3D Christmas
7,4
Fantastisch en zeker niet verwacht dat het zo goed was!
Een voor in de collectie!!
Angels & Demons
6
Ik had het beter verwacht, jammer. Dit ging allemaal even te makkelijk.
The Da Vinci Code vond ik stukken beter.
Puss in Boots
6
Best leuk!
Het wraak nemen van Humpty Dumpty was een beetje klungelig achter af!
6
Ik had het beter verwacht, jammer. Dit ging allemaal even te makkelijk.
The Da Vinci Code vond ik stukken beter.
Puss in Boots
6
Best leuk!
Het wraak nemen van Humpty Dumpty was een beetje klungelig achter af!
Ik heb op FilmCentrum een Oscarpoule opgezet, wellicht leuk voor de filmliefhebbers hier: http://filmcentrum.nl/nieuws/1878/oscarpoule-2012/
Dr. No
7
volgens mij heb ik deze nog nooit gezien maar komt me ook wel weer wat bekend voor. Het begin met de 3 "blinde" mannen, dat kwam me wel bekend voor. Ik herinner me vaak het begin juist niet, dat is het rare ervan.
Horrible Bosses
8
Geweldig humor en Charlie Day is weer helemaal I.A.S.I.P.
Lady and the Tramp
Deze nog maar eens gezien. Ik wist er weinig meer van af. Wellicht een van de mooiste Disney films!
7
volgens mij heb ik deze nog nooit gezien maar komt me ook wel weer wat bekend voor. Het begin met de 3 "blinde" mannen, dat kwam me wel bekend voor. Ik herinner me vaak het begin juist niet, dat is het rare ervan.
Horrible Bosses
8
Geweldig humor en Charlie Day is weer helemaal I.A.S.I.P.
Lady and the Tramp
Deze nog maar eens gezien. Ik wist er weinig meer van af. Wellicht een van de mooiste Disney films!
Midnight in Paris
6,4
heel leuk en net genoeg.
Ik had me voorgenomen om geen film meer te bekijken van Woody Allen. vanwege zijn kinderhuwelijk.
Feast
7
Het had zo een Tarantino of een Rodriguez film kunnen zijn.
- punt was het einde waar Grandma nog dood ging, dit was niet nodig.
6,4
heel leuk en net genoeg.
Ik had me voorgenomen om geen film meer te bekijken van Woody Allen. vanwege zijn kinderhuwelijk.
Feast
7
Het had zo een Tarantino of een Rodriguez film kunnen zijn.
- punt was het einde waar Grandma nog dood ging, dit was niet nodig.
beluister je dan ook geen nummers van michael jackson meer omdat hij z'n poten niet kon thuishouden van kleine jongetjes? of bekijk je geen films van roman polanski meer omdat hij iemand misbruikte? of geen enkele disneyfilm omdat walt disney best anti-semitische sympathieën zou hebben gehad? of geen enkele wonder woman strip/adaptatie leest/bekijkt omdat de oorspronkelijke auteur ze baseerde op zijn minnares (waarmee hij een kind had en die gewoon mee in hetzelfde huis woonde met zijn vrouw en hun kinderen)? of lees je geen enkel vandersteenboek meer omdat hij in de oorlog een paar foute tekeningen heeft gemaakt? of geen enkel boek van jef geeraerts zou lezen omdat hij extreem rechtse sympathieën heeft?MacRace schreef:Midnight in Paris
6,4
heel leuk en net genoeg.
wat ik gewoon wil zeggen: het wil niet zeggen omdat de kunstenaar een schroef los heeft zitten, dat zijn werk daarom niet goed is
Daar heb je gelijk in. Maar ik kreeg toen wel een afkeer van michael jackson.
alleen maar terecht, zo'n gedrag is wansmakelijk.
maar blijft een feit dat hij wel enkele steengoede nummers heeft gemaakt
maar blijft een feit dat hij wel enkele steengoede nummers heeft gemaakt
Dat is waar!dentom schreef:maar blijft een feit dat hij wel enkele steengoede nummers heeft gemaakt