Het Senne en Sanne forum !

In dit forum kan je praten over het non-Suske en Wiske werk van Marc Verhaegen
Plaats reactie
Stef
Forum voor de Fans fan

Het Senne en Sanne forum !

Bericht door Stef » 09 jun 2007, 23:51

Hallo beste vrienden van Senne en Sanne...

Na de officiële website en de Marc Verhaegen blog is er vanaf vandaag ook een Senne en Sanne forum !

Heb je complimenten, kritiek, interessante vragen of wil je gewoon wat kwijt over Senne en Sanne of ander werk van Marc Verhaegen, dan kan dit nu op het officiële Senne en Sanne forum.

MAAR... vergeet niet om het allemaal beschaafd, leuk en interessant te houden, zoniet krijg je vast problemen met Krolik :wink:

Het forum is te bereiken via http://www.senneensanne.com of rechtstreeks via http://www.senneensanne.com/forum

See you there !

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 11 jun 2007, 12:23

Is het een optie om dit forum te sluiten op zo'n manier dat alles nog wel leesbaar blijft maar dat er niet meer op kan worden gereageerd? In ieder geval; dat er nog maar 1 Marc-forum is? Of hoe ziet iedereen dat het liefst?

Drenth
Forum voor de Fans fan

Bericht door Drenth » 11 jun 2007, 12:30

Rikki - Erik schreef:Is het een optie om dit forum te sluiten op zo'n manier dat alles nog wel leesbaar blijft maar dat er niet meer op kan worden gereageerd? In ieder geval; dat er nog maar 1 Marc-forum is? Of hoe ziet iedereen dat het liefst?
Als gebruiker mee eens.
Alleen hoeveel geheugenruimte zal het de beheerders van de Senne en Sanne site gaan kosten?

Gilles
Forum voor de Fans fan

Bericht door Gilles » 11 jun 2007, 13:05

Het is mogelijk een volledig forumonderdeel te sluiten net zoals je dat zou doen met een topic. Hoe precies kan ik echter niet zeggen. Ik zou dit sluiten...
Laatst gewijzigd door Gilles op 11 jun 2007, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Stroppy Steward
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Stroppy Steward » 11 jun 2007, 13:06

Lijkt mij idd ook handiger zo hoef je niet op 2 plaatsen te kijken.
Maar blijven de topics dan nog wel staan?
En komt er evt een link naar het andere forum?

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 11 jun 2007, 13:32

Op het themeparkforum is voor de nieuwste attractie van de Efteling, de Vliegende Hollander, indertijd een nieuw forum aangemaakt omdat het zoveel discussie met zich meebracht. Nu deze attractie is opengegaan zijn de discussies grotendeels afgelopen en is het subforum gesloten, maar nog wel zichtbaar. Topics kunnen dan nog wel bekeken worden, maar er kan niets meer worden toegevoegd. In het Efteling-forum is dan één topic gekomen voor de Vliegende Hollander.
Dit lijkt mij ook de oplossing voor de discussies over het werk van Marc, met dat verschil dat er voor het werk van Marc geen nieuw topic hoeft te komen omdat de discussies op het Senne en Sanne forum kunnen komen. Het lijkt me in ieders geval duidelijker om één forum te hebben waar gediscussieerd wordt en niet over en weer verwijzingen. :)

Plaats reactie