ACTIE! MARC ONTSLAGEN!
Met alle respect voor u allen, ik denk dat ik het eventueel het beste samen met Rammie kan doen.
Studio ARTuur
Marcist
Marcist
Ik ben vanmiddag even aan het informeren geweest over het bedrukken van T-Shirts bij de Copie-Sjop in Delft. Ik heb een folder meegekregen, waarin staat:
Ze hebben alleen witte shirts (van maat S tot XXL) en het zou ook niet mogelijk zijn om op zwarte shirts te drukken.T-Shirts bedrukt met uw full-colour afbeelding)
Inclusief shirt, enkelzijdig = 7,50 euro
Inclusief shirt, twee-zijdig = 11,50 euro
Eigen textiel = 6,00 euro
Extra print = 4,00 euro
Op eigen textiel geven wij geen enkele garantie, als de bedrukking mislukt vergoeden wij uw materiaal niet!!
- deltaduel
- Suske en Wiske Megafan
ok dit weekend gehoord bij ons in de printshop enkel stickers en dergeliojke geen bedrukking tshirts, ik laat het aan jullie over om het te organiseren maar ik wil er zeker ook 1.
tweede voorstel wat denken jullie van een petitie?
tweede voorstel wat denken jullie van een petitie?
zonder marc stopt het op 60 jaar
suske en wiske is een hobby, hou de prijzen tof
suske en wiske is een hobby, hou de prijzen tof
- Chris Hoogeveen
- Die-hard fan
- Contacteer:
- Chris Hoogeveen
- Die-hard fan
- Contacteer:
Ik wil best iets proberen te regelen, maar niet alleen. Ik heb eerder al geïnformeerd bij de copie-sjop in Delft. Dan zou ik wel de tekening nodig hebben en wordt het een wit shirt met opdruk voor 7.50 euro. Maar ik had eerder begrepen dat Ruben erachteraan zou gaan, maar ik heb niets meer van hem gehoord. Computerproblemen

- satestokje1
- Die-hard fan
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Wie gaat de stickers meehelpen verkopen?
Ze zijn nog niet gedrukt, maar het scheelt niet veel. Ze zullen voor ongeveer 15 cent te koop zijn, en de grootte is A5.
Stuur mij maar een pb, als je ze naar Ruben stuurt zal het niet echt aankomen.
Ze zijn nog niet gedrukt, maar het scheelt niet veel. Ze zullen voor ongeveer 15 cent te koop zijn, en de grootte is A5.
Stuur mij maar een pb, als je ze naar Ruben stuurt zal het niet echt aankomen.
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD