Independent Rock uit... Japan, schijnbaar!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vroeger kreeg ik de stuipen van dat lied, omdat mijn vroegere vriendin dat dag in, dag uit hoorde, maar nu vind ik het best wel goed, maar hij heeft nog veel betere songs als dit hier.JeroenG schreef:De lange versie van Careless whisper van George Michael... in een 80's bui.
Dat is absoluut waar. Maar ja, die speelde op dat moment niet, die waren al geweestNosferatu schreef:Vroeger kreeg ik de stuipen van dat lied, omdat mijn vroegere vriendin dat dag in, dag uit hoorde, maar nu vind ik het best wel goed, maar hij heeft nog veel betere songs als dit hier.JeroenG schreef:De lange versie van Careless whisper van George Michael... in een 80's bui.
JeroenG schreef:Net afgelopen:
"Deleted scenes from the cutting room floor" van Caro Emerald... en nu is het stil.
Inderdaad heerlijke CD. Caro (of eigenlijk gewoon Caroline) is nog een collega van me geweest toen ze nog als achtergrondzangeres bij het Kinderen Voor Kinderen Songfestival werkte. Inmiddels is ze weg bij KvK, want ze heeft het veel te druk nu. Er komt op de nieuwe KvK CD dit najaar trouwens een liedje in Caro's stijl, dat dan weer geschreven is door mijNosferatu schreef:JeroenG schreef:Net afgelopen:
"Deleted scenes from the cutting room floor" van Caro Emerald... en nu is het stil.
Is een van mijn favoriete cd´s van het laatste jaar!
Mooie stem, geweldige songs en dat snoetje van haar.... héérlijk!