WAARDE - WAT IS HET WAARD? - WAARDEBEPALING
Re: WAARDE - WAT IS HET WAARD? - WAARDEBEPALING
Net wat ik dacht!
Is een eerste druk van album 154 nog wat waard?
-
- Suske en Wiske Megafan
Nee een eerste druk nummer 154 is hooguit een paar euro waard, ook nog eens afhankelijk van de staat waarin hij verkeert
Dat vermoedde ik al. Bedankt voor je antwoord.
Heb ook een vraagje voor waarde.
Heb een wattman nummer 71. Maar de titel staat niet onder de titel suske en wiske maar onder de covertekening. Bovenin staat ook voluit Willy Vandersteen.
Achterop staan nog 4 titels die in zwart wit zijn.
En een aantal van 4 kleuren. Wat is dit waard?
Heb een wattman nummer 71. Maar de titel staat niet onder de titel suske en wiske maar onder de covertekening. Bovenin staat ook voluit Willy Vandersteen.
Achterop staan nog 4 titels die in zwart wit zijn.
En een aantal van 4 kleuren. Wat is dit waard?
- satestokje1
- Die-hard fan
De waarde van het album blijft zelft.
kijk eens bij catawiki.nl
kijk eens bij catawiki.nl
Waarde De Sprietatoom
https://plus.google.com/u/0/photos/1153 ... 3823081724
Vandaag liepen we tegen De Sprietatoom aan in tweekleurendruk. helaas zonder kaft maar het binnenwerk is gewoon fantastisch.
Hoe kom ik er nu achter welke versie wij hebben, m.a.w. uit welk jaar deze is? Meestal heb je de cover en aan de hand van de achterkant zoek je dan het juiste jaar op, maar dat gaat nu niet.
Weet iemand op welke kenmerken ik moet letten?
alvast bedankt
Vandaag liepen we tegen De Sprietatoom aan in tweekleurendruk. helaas zonder kaft maar het binnenwerk is gewoon fantastisch.
Hoe kom ik er nu achter welke versie wij hebben, m.a.w. uit welk jaar deze is? Meestal heb je de cover en aan de hand van de achterkant zoek je dan het juiste jaar op, maar dat gaat nu niet.
Weet iemand op welke kenmerken ik moet letten?
alvast bedankt
- Ralph
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Re: Waarde De Sprietatoom
Het enige wat ik je zou kunnen vertellen of het Nederlands of Vlaams is. Voor de rest kan ik niet achterhalen welke druk het is.
Suske en Wiske - De Ademloze Adonis (Uitgave Fisons)
Originele uitgave deel 2 en deel 4. In goede staat.
Originele uitgave deel 2 en deel 4. In goede staat.
- Verwoede Verzamelaar
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Ik ken bedrijven die er 250 per stuk voor vragen (dat zou m.i. ook ongeveer de verzekerde waarde moeten zijn). Als je ze verkoopt zou m.i. circa 125 euro per stuk een reëel prijs zijn
Bezoek mijn website http://www.verwoede-verzamelaar.nl
-
- Suske en Wiske Megafan
Het is maar wat iemand ervoor geeft. Tijdlang stonden een enkel exemplaar te koop voor 50€ op catawiki en die verkocht niet, tijdens beurs complete set voor 600€ gezien en die verkoopt ook niet, ik denk eerder dat je er 50-75€ voor krijgt op een veilingsite, tenzij je ze op catawiki veiling verkoopt tijdens vandersteenveiling. Ze zijn moeilijk te vinden, maar je moet wel op het goede moment de juiste verzamelaar zien te vinden.
Trouwens we geven een waarde aan iets waarvan we de staat niet eens kennen omdat we geen foto's zien. Ik ken mensen die zeggen dat iets in zeer goede staat is en als je dan album ziet valt het bijna uit elkaar. Maar goed als gezegd wordt goede staat denk ik 50-75€
Ik heb er overigens een exemplaar ooit voor 15€ gekocht op mp. Geluk moet je af en toe hebben. Ik zeg bied het eens op mp, ebay of catawiki(veiling) te koop aan en dan weet je ongeveer de waarde
Trouwens we geven een waarde aan iets waarvan we de staat niet eens kennen omdat we geen foto's zien. Ik ken mensen die zeggen dat iets in zeer goede staat is en als je dan album ziet valt het bijna uit elkaar. Maar goed als gezegd wordt goede staat denk ik 50-75€
Ik heb er overigens een exemplaar ooit voor 15€ gekocht op mp. Geluk moet je af en toe hebben. Ik zeg bied het eens op mp, ebay of catawiki(veiling) te koop aan en dan weet je ongeveer de waarde
Wat is dit waard?
Wie kan mij zeggen wat de waarde is van de viltkaarten van Suske en Wiske uit 1962?
Is de waarde van catawiki representatief?
Is de waarde van catawiki representatief?
-
- Suske en Wiske Megafan
Re: Wat is dit waard?
catawiki geeft een catalogus waarde afhankelijk van de staat, de verkoopwaarde ligt vaak beduidend lager.
Volgens mij zal de verkoopwaarde voor een dergelijke kaart ergens tussen de 10 en 15 euro zijn, ze staan voor meer te koop en worden niet verkocht
Volgens mij zal de verkoopwaarde voor een dergelijke kaart ergens tussen de 10 en 15 euro zijn, ze staan voor meer te koop en worden niet verkocht
- satestokje1
- Die-hard fan
Suske en Wiske klapper: de handige huiswerkhulp, in nieuwstaat. Wat is zoiets waard?