Reageer hier op 'De missende Marc'
Reageer hier op 'De missende Marc'
Jaja, 't is dan eindelijk zover!
Na maanden hard zwoegen staat hij on-line: De missende Marc!!
Er is hier nu ook een apart sub-forum voor de strip, daar kan je alles kwijt erover. Wat vond je ervan? Mooi getekent? Slecht verhaal?
Kijk snel op http://www.erikstrijbos.nl/docs/marc.htm en laat hier je reactie achter!!!
Na maanden hard zwoegen staat hij on-line: De missende Marc!!
Er is hier nu ook een apart sub-forum voor de strip, daar kan je alles kwijt erover. Wat vond je ervan? Mooi getekent? Slecht verhaal?
Kijk snel op http://www.erikstrijbos.nl/docs/marc.htm en laat hier je reactie achter!!!
Laatst gewijzigd door Ramon op 17 dec 2002, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er leuk en grappig eruit. Je kan zien dat er veel werk in heeft gezeten.
Ik kan mij voorstellen dat jullie nu ook meer respect hebben voor het werk van een tekenaar (en kleine foutjes die erin glippen), want wat een werk hebben jullie er aan gehad.
Ik moet zeggen, jullie hebben het wel erg netjes gehouden
Ik kan mij voorstellen dat jullie nu ook meer respect hebben voor het werk van een tekenaar (en kleine foutjes die erin glippen), want wat een werk hebben jullie er aan gehad.
Ik moet zeggen, jullie hebben het wel erg netjes gehouden
- satestokje1
- Die-hard fan
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Absoluut uitgesloten. Daar heb ik ten eerste geen zin in, en zo blijft het lekker zeldzaam he... We hebben ook geen toestemming van SU he om buiten de goedgekeurde 10 exemplaren nog meer exemplaren te drukken!
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Ik zal mijn printer bedanken. En het snijapparaat krijgt geen bedankjes want die zorgde voor wat scheurtjes in de pagina's...
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD