En nu?
- AJG
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
En nu?
De afgelopen jaren heb ik met veel plezier de toernooien van de beste en slechtste strip begeleid. Om te voorkomen dat mensen nu in een zwart gat gaan vallen, wilde ik toch even de meningen peilen of er behoefte is aan een of ander vervolg hierop.
Indien hier uit komt dat er een vervolg moet komen, dan wil ik dit met alle plezier weer begeleiden.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Indien hier uit komt dat er een vervolg moet komen, dan wil ik dit met alle plezier weer begeleiden.
Ik ben benieuwd naar de reacties.
- comicFREAK*
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Re: En nu?
Een verkiezing van de mooiste cover lijkt me wel een goed idee.
Maar dan is de vraag of dat we de ongekleurde (pre 67) en de hertekende meetellen.
Maar dan is de vraag of dat we de ongekleurde (pre 67) en de hertekende meetellen.
- Nosferatu
- Die-hard fan
Mijn voorstel is : ALLEN!!!!comicFREAK* schreef:Een verkiezing van de mooiste cover lijkt me wel een goed idee.
Dus van Rikki en Wiske in Chokowakije tot ergens bij de Suskes en Wiskes in 2011/2012. ( ? )
Mijn strip `De Orkaan´ is weer online!!!
Te lezen op http://suskeenwiske.ophetwww.net
Te lezen op http://suskeenwiske.ophetwww.net
- zwarte krimson
- Suske en Wiske Megafan
misschien is een idee om de beste personages te doen? maar dan heel uitgebreid
waar een lambik is,is een weg
verkiezing beste verhaal per jaar?
het beste album van 1945, 1946, ...., 2012 (eer we daar zijn)
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Ik zal 'm nog eens plaatsen
Rikki - Erik schreef:Verder meen ik me te herrineren dat het plan zo was dat we de topics in dit forum gingen verwijderen, en dat we ter compensatie een soort van 'tournooi-verslag' wilden maken. Is er iemand die dit graag zou willen doen?
Of zijn er betere ideeën?
Bij het verslag denk ik aan de uitslagen per ronde, misschien een ranglijst? En misschien wat leuke of opvallende uitspraken per topic (en door wie ze werden gedaan). Soort van samenvattinkje dus
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
van de tournooien die reeds voorbij zijn, mag dat toch gedaan worden, maar dat houdt toch niet in dat er geen nieuwe tournooien mogen komen? :pRikki - Erik schreef:Ik zal 'm nog eens plaatsen
Rikki - Erik schreef:Verder meen ik me te herrineren dat het plan zo was dat we de topics in dit forum gingen verwijderen, en dat we ter compensatie een soort van 'tournooi-verslag' wilden maken. Is er iemand die dit graag zou willen doen?
Of zijn er betere ideeën?
Bij het verslag denk ik aan de uitslagen per ronde, misschien een ranglijst? En misschien wat leuke of opvallende uitspraken per topic (en door wie ze werden gedaan). Soort van samenvattinkje dus
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Dat zeg ik toch niet
AJG vraagt: "En nu?"... nou jah, dit is ook een antwoord toch
AJG vraagt: "En nu?"... nou jah, dit is ook een antwoord toch
Goed plan, Tom! Mogen compleet hertekende, deels hertekende of opnieuw uitgegeven albums dan ook meedoen, of mogen die dan alleen op de nieuwe tekeningen beoordeeld worden?dentom schreef:verkiezing beste verhaal per jaar?
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
bwoh, ik stel voor om gewoon het jaar waarin het album voor het eerst verscheen te nemen (dus niet het jaar van krantenpublicatie, maar van de 1ste uitgave in de 1ste druk)
met de klassiekreeks en de krantenactie van een paar jaar geleden, zal het voor de meeste wel geen probleem zijn om de niet-herwerkte, verhalen te pakken te krijgen
dus hernemingen in de reeks slaan we dan over en AJG kan zich dan het beste baseren op deze lijst http://suskeenwiske.ophetwww.net/studio/tabel.php" onclick="window.open(this.href);return false;
met de klassiekreeks en de krantenactie van een paar jaar geleden, zal het voor de meeste wel geen probleem zijn om de niet-herwerkte, verhalen te pakken te krijgen
dus hernemingen in de reeks slaan we dan over en AJG kan zich dan het beste baseren op deze lijst http://suskeenwiske.ophetwww.net/studio/tabel.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom geen verkiezing van het mooiste eindplaatje?
Droom over morgen, leef vandaag en leer van gisteren.
- laurens.DE
- Suske en Wiske kenner
Verkiezing mooiste cover of Best getekende strip (natuurlijk van Suske en Wiske)?
Van alle mogelijkheiden die inmiddels genoemd zijn, spreekt die van 'mooiste cover' mij nog het meest aan. Die van beste/favoriete personage vind ik ook wel goed, maar dan is het toch wel moeilijk om grenzen te stellen: je zou dan verder moeten kijken dan de hoofdpersonages en misschien zelfs de meest voorkomende bijfiguren, maar aan de andere kant is het ook niet goed om elke agent die ooit voorbij gekomen is in een toernooi op te nemen...
- laurens.DE
- Suske en Wiske kenner
Volgens mij is de uitslag al duidelijk. Zullen we beginnen?
- AJG
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Deze poll staat open tot 12 oktober. Ook al wijzen de meeste neuzen in dezelfde richting op dit moment, ik wil toch even de minder frequente bezoekers de kans geven om te reageren en mee te stemmen.laurens.DE schreef:Volgens mij is de uitslag al duidelijk. Zullen we beginnen?