377. De stenen samoerai
377. De stenen samoerai
In de nieuwe versus is te zien dat Wout Schoonis momenteel werkt aan album 377. De stenen samoerai
Re: 377. De stenen samoerai
Moet je me weer voor zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net de Versus uit de brievenbus gehaald en het gelezen.
Ik vind het een goede titel, alleen is het dan jammer dat het verhaal maar 40 blz. duurt.
Ik weet wel bijna zeker dat het met deze historische informatie te maken heeft:
Rond 1600 kwamen de eerste Nederlandse schepen in Japan aan. Eén daarvan 'De Liefde' verging in 1600 voor de Japanse kust.
Het kleine kunstmatige eiland Deshima bij de stad Nagasaki, dat begin 17e eeuw werd gesticht, was de enige plek waar de Nederlanders in Japan mochten wonen en handelen tijdens de periode van zelfopgelegde nationale isolatie (1633-1858).
Ik heb net de Versus uit de brievenbus gehaald en het gelezen.
Ik vind het een goede titel, alleen is het dan jammer dat het verhaal maar 40 blz. duurt.
Ik weet wel bijna zeker dat het met deze historische informatie te maken heeft:
Rond 1600 kwamen de eerste Nederlandse schepen in Japan aan. Eén daarvan 'De Liefde' verging in 1600 voor de Japanse kust.
Het kleine kunstmatige eiland Deshima bij de stad Nagasaki, dat begin 17e eeuw werd gesticht, was de enige plek waar de Nederlanders in Japan mochten wonen en handelen tijdens de periode van zelfopgelegde nationale isolatie (1633-1858).
Ik ben 'n Suske en Wiske-fan vanaf de seventies en ben ook lid van de fanclub. Ik verzamel en lees ook andere boeken en strips.