7 december '14 - Suske en Wiske kersthappening
7 december '14 - Suske en Wiske kersthappening
Op zaterdag 7 december gaat aan het station van Heide de tweede Suske en Wiske kersthappening door van 14 -21 uur.
Naast een 10 tal kraampjes met kerstartikelen en drank en eetgelegenheden kan men er tussen vuurkorven en dennenbomen genieten in en rond het Suske en Wiske station Heide.
Speciaal voor deze gelegenheid zal Luc Morjaeu een kerstkaart tekenen in het thema van 100 jaar Vandersteen. De oplage zal beperkt blijven tot 250 expl.
Naast de kerstkaart is er een eenmalige uitgifte van een nieuw Kalmthouts bier 'Bossie' waarvan 100 genummerde flesjes het label krijgen van '100 jaar Willy Vandersteen'.
Het label is ontworpen door kleinzoon Tom Wilequet.
De presentatie van beide items zal doorgaan om 16 uur.
Suske en Wiske fans op post!!!
Naast een 10 tal kraampjes met kerstartikelen en drank en eetgelegenheden kan men er tussen vuurkorven en dennenbomen genieten in en rond het Suske en Wiske station Heide.
Speciaal voor deze gelegenheid zal Luc Morjaeu een kerstkaart tekenen in het thema van 100 jaar Vandersteen. De oplage zal beperkt blijven tot 250 expl.
Naast de kerstkaart is er een eenmalige uitgifte van een nieuw Kalmthouts bier 'Bossie' waarvan 100 genummerde flesjes het label krijgen van '100 jaar Willy Vandersteen'.
Het label is ontworpen door kleinzoon Tom Wilequet.
De presentatie van beide items zal doorgaan om 16 uur.
Suske en Wiske fans op post!!!
Re: Suske en Wiske kersthappening
Mijn zoon en ikzelf zullen er zeker zijn, Jan! Tot dan!
zijn er ook tekenaars aanwezig die dag ?
Mogelijk zijn er wel tekenaars aanwezig maar niet om signeren.
Bedoeling is een aangename sfeer te creeeren aan het Suske en Wiske station Heide en plein.
SUske en Wiske komen in kerst outfit en ook de nieuwigheden zoals de kerstkaart slaan aan.
Ook de vraag naar het nieuwe Kalmthoutse brouwsel van het Bossie bier met het gelimiteerde 'Willy Vandersteenlabel' is nu reeds groot. Er zijn er dan ook maar 100 genummerde van!!
TOch krijgen de aanwezigen van de Kersthappening voorrang op eerdere bestellingen.
Bedoeling is een aangename sfeer te creeeren aan het Suske en Wiske station Heide en plein.
SUske en Wiske komen in kerst outfit en ook de nieuwigheden zoals de kerstkaart slaan aan.
Ook de vraag naar het nieuwe Kalmthoutse brouwsel van het Bossie bier met het gelimiteerde 'Willy Vandersteenlabel' is nu reeds groot. Er zijn er dan ook maar 100 genummerde van!!
TOch krijgen de aanwezigen van de Kersthappening voorrang op eerdere bestellingen.
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Luc heeft een erg mooie kaart getekend, Jan!
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
Na de ter beschikking stellen van het ontwerp van de kerstkaart tekening voor de kersthappening al veeeeeeel lovende reacties gekregen voor het ontwerp van Luc.
Ben er zelf dan ook zeer blij mee en hoop op een massale opkomst op 7 december.
Ook het bier met label lijkt een succes te worden. Moest ik alle bestellingen en reservaties toegezegd hebben zou meer dan de helft nu al weg zijn.
Kerstmarkt: Ook hiervoor heb ik reeds standhouders moeten teleurstellen. We zitten nu reeds met 3 kramen meer dan vorig jaar en het plein bied nu eenmaal niet meer mogelijkheden.
Ben er zelf dan ook zeer blij mee en hoop op een massale opkomst op 7 december.
Ook het bier met label lijkt een succes te worden. Moest ik alle bestellingen en reservaties toegezegd hebben zou meer dan de helft nu al weg zijn.
Kerstmarkt: Ook hiervoor heb ik reeds standhouders moeten teleurstellen. We zitten nu reeds met 3 kramen meer dan vorig jaar en het plein bied nu eenmaal niet meer mogelijkheden.
Kaart is helemaal af en te bewonderen.
Meesterwerkje van Luc
Meesterwerkje van Luc

Tevens verkrijgbaar op de kersthappening de Delhaize uitgaven nr 2 en 3 zolang de voorraad strekt.
Het ziet er weer goed georganiseerd uit, maar deze keer zal ik niet kunnen komen. Jan, veel succes verder met de organisatie ervan.
stempel voor de nieuwe kaart is gekend..afbeelding verneemt u op de kersthappening as zaterdag