Hallo
Mijn naam is Bas Kornalijnslijper. Ik verzamel al sinds 1976 suske en wiske.
Ik heb een enorme verzameling van zo’n 4000 albums en veel merchandise.
Ruim 80% in nieuwstaat, dus gekocht voor de verzameling.
Nu ben ik 12 jaar geleden visueel beperkt geworden. Ik ging samen met mijn vrouw beurzen af en ik kocht veel online. Het enige wat ik nu doe is kopen, invoeren in de computer en toevoegen aan de verzameling.
Het lezen gaat niet meer en beurzen bezoeken ook helaas niet meer, daar ik zelf het niet goed kan bekijken.
Nu ben ik verhuisd en dit huis leent zich nu niet voor deze enorme collectie, of ik moet een kamer gaan bouwen met de nodige kosten. Alles staat nu in dozen, zo’n 1,5 m3.
Ik heb het besluit genomen om mijn verzameling te verkopen, m.u.v. Parastone en Leblon beeldjes.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit het beste oppakken, ik neem aan dat een verzamelaar niet zo’n hele partij wil kopen of kan betalen. Ik hoef zeker niet de hoofdprijs, maar iedereen begrijpt dat ik dir ook niet voor een paar duizend Euro zal verkopen.
Merchandise bestaat uit video’s, knuffels, dvd’s, bordspellen, puzzels, e.d. niet enorm veel.
Wel leuk is een vel met kaften uit de drukpers van Klein Suske en Wiske, welke ik al had voordat het album in de winkels lag.
Echt hele dure albums heb ik niet, maar wel de trilogiën, lambik sprietatoom box, jerom, klein suske wiske, klassieke reeks hardcover, bijna vanaf 67 tot nu eerste druk (missen er 2), tits, pats. Eigenlijk bijna alles softcover, wat hardcovers, geuzen, vakantie albums, lecturama, kort en reclame, puzzelboeken, versus, weekbladen, fotocamera met stripjes, schoolspullen. Teveel om op te noemen.
Ik heb van het meeste exel bestanden
Beëindigen hobby
-
- Bezoeker