Klein en Junior Suske en Wiske

Bespreek hier de albumreeksen van Amoras, Junior Suske en Wiske, Jerom, De grappen van Lambik, Schanulleke etc.
Plaats reactie
vdW
Suske en Wiske Megafan

Re: Klein Suske en Wiske

Bericht door vdW » 06 apr 2009, 11:24

Lila schreef:Is het jullie ook opgevallen dat op de rugzijde van Koetje Boe de titel van het album "Koetje Boe" wel staat maar "Klein Suske en Wiske" logo niet?
Ja ik had het inderdaad al eerder gezien, maar er verder geen aandacht aan besteed..

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 21 apr 2009, 08:49

Ik vin hetwel leuk om te lezen,maar durf op de bus of trein hem ni te voorschijn halen,stel dat iemand ziet dat een volwassen man klein S&W leest!
Suske en Wiskefan sinds 1982

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 22 apr 2009, 09:43

Svenneke schreef:Ik vin hetwel leuk om te lezen,maar durf op de bus of trein hem ni te voorschijn halen,stel dat iemand ziet dat een volwassen man klein S&W leest!
kom kom, is dat nu een reden?
niemand let daar op en als ze het zouden zien, wat zou er dan gebeuren?
een stel mensen die je van haar noch pluim kent zouden iets fout over je denken...

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 22 apr 2009, 13:45

Mjah,ik wor ni graag uitgelachen. :|
Suske en Wiskefan sinds 1982

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 22 apr 2009, 16:23

Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad en ik lees eigenlijk altijd stripverhalen in bus en trein, ook Klein Suske en Wiske.

nick jansen
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door nick jansen » 23 apr 2009, 03:26

Ik heb er ook nog nooit zo'n last van gehad. Sterker nog, het is nog nooit in me opgekomen dat mensen commentaar op me zouden hebben als ik een Klein suske en Wiske lees of een ander stripboek.
Daarbij zegt het meer over de mensen die dan een opmerking maken, dan dat het over mij zou zeggen. Ik zou zeggen laat ze lekker lachen ze weten niet wat ze missen.

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 17 okt 2010, 18:47

Jack Moonen weet te melden dat er 4 grappen nog nooit in album zijn verschenen. Deze zijn wel te lezen in het Suske en Wiske weekblad:

nr. 10 van 27-2-2002
nr. 11 van 6-3-2002
nr. 18 van 24-4-2002
nr. 43 van 11-12-2002

nick jansen
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door nick jansen » 18 okt 2010, 16:33

Wat vinden jullie van de nieuwe uitgave van Klein Suske en Wiske?
Ik vind het wel mooier getekend en kleurrijker, maar de doelgroep wordt steeds jonger.
Ikzelf vind het niet echt storend omdat ik vooral op het kleurgebruik, het soort grapjes en de tekeningen let. maar wat vinden jullie?

zwarte krimson
Suske en Wiske Megafan

Bericht door zwarte krimson » 18 okt 2010, 16:38

ik let er niet zo op ik let ook alleen op de grappen ,tekeningen en de inkleuring. er is niet zo veel veranderd.
waar een lambik is,is een weg

nick jansen
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door nick jansen » 18 okt 2010, 16:42

veel meer kleurgebruik, minder details, verder is de tekst in de tekstballonnen gedrukt ipv ingetekend (of om het anders te zeggen een ander lettertype)

Niels74
Suske en Wiske Megafan

Klein en Junior Suske en Wiske

Bericht door Niels74 » 16 apr 2012, 17:30

Op catawiki staan 3 verschillende versies van Klein/Junior Suske en Wiske nummer 15 'Beestenboel': Eentje met de vernieuwde cover-layout (nog niet het kleine formaat) onder de oude naam 'Klein Suske en Wiske', eentje met een vernieuwde cover-layout (ook nog niet het kleine formaat) onder de naam 'Junior Suske en Wiske', maar OOK nog eentje met de oude cover-layout onder de naam 'Klein Suske en Wiske. Heeft iemand enig idee of deze ooit écht zo is uitgebracht en er dus 3 verschillende versies bestaan? Of worden catawiki en de catawiki-gebruikers belazerd? Het volgende nummer (16) is 'Sport en spel'. Bestaat hier maar één versie van, namelijk met de vernieuwde cover-layout (nog niet het kleine formaat) onder de oude naam 'Klein Suske en Wiske'? Kunnen jullie nog volgen?

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Re: Klein en Junior Suske en Wiske

Bericht door Rikki - Erik » 16 apr 2012, 18:43

Hey Niels, heb je berichtje even naar het juiste topic verhuisd. Denk verder niet dat Catawiki zoiets expres doet.

vdW
Suske en Wiske Megafan

Bericht door vdW » 17 apr 2012, 10:48

Niels74 schreef:Op catawiki staan 3 verschillende versies van Klein/Junior Suske en Wiske nummer 15 'Beestenboel': Eentje met de vernieuwde cover-layout (nog niet het kleine formaat) onder de oude naam 'Klein Suske en Wiske', eentje met een vernieuwde cover-layout (ook nog niet het kleine formaat) onder de naam 'Junior Suske en Wiske', maar OOK nog eentje met de oude cover-layout onder de naam 'Klein Suske en Wiske. Heeft iemand enig idee of deze ooit écht zo is uitgebracht en er dus 3 verschillende versies bestaan? Of worden catawiki en de catawiki-gebruikers belazerd? Het volgende nummer (16) is 'Sport en spel'. Bestaat hier maar één versie van, namelijk met de vernieuwde cover-layout (nog niet het kleine formaat) onder de oude naam 'Klein Suske en Wiske'? Kunnen jullie nog volgen?
Over de nieuwe cover lay-out van nr 15 Beestenboel kan ik uitsluitsel geven. Ik heb daarvan zowel een Klein Suske en Wiske versie van als een Junior Suske en Wiske, dus die bestaan :)
De oude cover lay-out heb ik helaas niet in mijn bezit.

satestokje1
Die-hard fan

Bericht door satestokje1 » 17 apr 2012, 15:54

er bestaan maar 2 versie van Klein/Junior Suske en Wiske nummer 15 'Beestenboel'
De derde is nooit is verschenen.
Inderdaad staan er 3 in catawiki.nl.
Het zijn 2 zelfde albums dus we moet deze doubluren met andere worden samenvoegen van 2 album toe een album.

Vandersteen catalogus beheerder.

Plaats reactie