20 februari '13 - Cees grote geheimzinnigheid
20 februari '13 - Cees grote geheimzinnigheid
Nog 15 dagen?????????
Re: 15+16 juni '13 - 17° stripdag Kalmthout
Die 15 dagen die vermeld staan,heb niks met Kalmthout te doen,kom toevallig zo uit.Ik zelf kijk er met spanning naar uit.
- satestokje1
- Die-hard fan
Re: 15+16 juni '13 - 17° stripdag Kalmthout
Denk dat ik de fout heb gemaakt met de mededeling dat ik er naar uit zie de 16de juni,maar deze mededeling die ik vermelde over nu 14 dagen betreft niet Kalmthout,daar ik natuurlijk naar uit zie,jammer genoeg de laatste.Wat ik wou mededelen horen jullie wel nogmaals over 14 dagen in Februari

- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Re: 20 februari '13 - Cees grote geheimzinnigheid
Ik heb er maar een nieuw topic voor gemaakt aangezien het blijkbaar niet veel met Kalmthout te maken heeft? Iets duidelijker zijn mag best, Cees 

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
Het had wat duidelijke gekend,het heb ook niets met Suske en Wiske te maken,Maar mijn persoontje in spe.1 grote geheimzinnigheid is goed geraden,namelijk 20 Februari 2013

alvast van harte gefeliciteerd
- satestokje1
- Die-hard fan
Jullie hebben het mis.Ik zal het maar vermelden ik mag de 20ste Februari van mijn PENSIOEN gaan genieten en nog meer aandacht gaan schenken aan mijn verzameling.Dan heb ik 40 dienstjaren er op zitten bij het rijk en heb een leuk pensioen op gebouwd + mijn AOW,mag niet klagen toch.En mijn vrouw werkt nog en die gaat over 5 jaar met pensioen,laten we er maar een wijntje op drinken proost

- satestokje1
- Die-hard fan
dan je heb tijd zat voor je hobby cees.
Ga er zeker van genieten.Laat dat maar aan opa Cees over,dat is wel wat anders dan 50 worden als het al 65 is.
- devergeet8ige50er
- Suske en Wiske Megafan
- Contacteer:
cees schreef:Ga er zeker van genieten.Laat dat maar aan opa Cees over,dat is wel wat anders dan 50 worden als het al 65 is.
Leuk Cees echt iets om naar uit te kijken
groeten
Wim is je stage periode nog een succes geworden bij je mogelijke nieuwe werkgever?Hoop het voor je want dan kan je deze onzekerheid ook achter de rug laten.

65 heerlijk met pensioen,en neem maar van mijn aan dat ik er van gaat genieten.
Van harte gefeliciteerd, zowel met je verjaardag als met het ontvangen van je pensioen