Senne en Sanne - Het speelgoedmysterie

In dit forum kan je praten over het non-Suske en Wiske werk van Marc Verhaegen
Stef
Forum voor de Fans fan

Bericht door Stef » 26 apr 2007, 14:15

Ralph schreef:Dank je Stef, ik heb mijne al opgestuurd.................fijn om te weten dat er nog mensen zijn die niet onder de vlag van welke Fanclub dan ook proberen dingen te 'regelen'.
Hey Ralph, Ik begrijp je reaktie niet goed.
Als Berry wat albums kan regelen, waar ik trouwens niet aan twijfel, vind ik het ook maar normaal dat hij zijn leden voorrang geeft, toch?
Als oprichter van een fanclub wil je toch proberen je leden wat bijzonders te kunnen aanbieden. Dit "moeilijk" album is dan ook de ideale gelegenheid om je leden wat te kunnen aanbieden waarvoor je anders misschien heel veel moeite moet doen.
Ik spreek nu niet bepaald voor jou maar eerder in het algemeen, maar het lijkt me logisch dat niet-leden van dergelijke aanbiedingen niet kunnen genieten... waarom anders nog lid worden dan?

of begreep ik je reaktie verkeerd ?

Ralph
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door Ralph » 26 apr 2007, 17:28

Je begreep mijn reactie goed en natuurlijk geef ik Berry groot gelijk door zijn leden voorrang te geven, maar uit het dikgedrukte fanclub wat Berry gebruikte, gaf hij de indruk alleen voor leden iets te regelen en niet voor anderen.
Ik weet nog dat het Berry was die jarenlang geklaagd en kritiek heeft geleverd op dit soort activiteiten van de Fameuze Fanclub.
Destijds kreeg ik de indruk dat wanneer hij bestuurslid zou zijn dingen anders zou regelen, maar door die opmerkingen van hem, krijg ik het gevoel dat het nu de pot is die de ketel verwijt.
Maar even voor de duidelijkheid voordat hier overloze discussies en reacties komen; dit is enkel en alleen de mening van mijzelf!! Laat dit even duidelijk zijn! Ik heb niets tegen Berry persoonlijk, iets wat hij waarschijnlijk ook zal weten, maar dit kwam bij mij tegen het zere been........

Zo en nu weer verder met de was die ik op moet vouwen en de kinderen die ik dadelijk op bed mag leggen!

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 26 apr 2007, 18:12

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 26 apr 2007, 19:59

Wat zei Silke toch laatst over die foto :wink: :lol: 8)

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 26 apr 2007, 21:29

sorry niet gezien op dit topic .

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 26 apr 2007, 21:58

Drenth
Forum voor de Fans fan

Bericht door Drenth » 08 mei 2007, 15:04

Bij deze een plaatje van de achterkant van het album
Het speelgoed mysterie

Afbeelding

Er wordt dus nog mooi reclame gemaakt voor de eerdere Senne en Sanne uitgaven.

Van ebay geplukt

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... &rd=1&rd=1

Benjamin (Benne)
Admin

Bericht door Benjamin (Benne) » 09 mei 2007, 18:59

Naar aanleiding van een dagje mechelen vorige zondag en het invullen van x aantal wedstrijdvragen van het speelgoedmuseum aldaar te plaatsen heb ik wat albumpjes kunnen bemachtigen.

Zij die geintereseerd zijn, laat maar iets via pb weten en we regelen wel iets.
Zeg maar wat je ervoor wilt geven, zo krijg ik m'n treinticket en mijn fris pintje er terug uit :D

Drenth
Forum voor de Fans fan

BSM

Bericht door Drenth » 14 mei 2007, 07:22

Bij deze een artikel uit de laatste Brabant Strip Magazine

Afbeelding

Benjamin (Benne)
Admin

Bericht door Benjamin (Benne) » 14 mei 2007, 18:43

Indien mensen nog interesse in het album, heb nog enkele speelgoedmysteries ter beschikking.

Dus zou zeggen laat snel iets weten via pb als je er nog eentje via mij wil bemachtigen.

comicFREAK*
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door comicFREAK* » 15 mei 2007, 17:59

Gisteren via de Fanclub in de bus gekregen, bedankt! 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 23 mei 2007, 14:04

hee gilles .....volgens mij heb jij een speelgoed mysterie gewonnen .
zie www.senneensanne.com

satestokje1
Die-hard fan

Bericht door satestokje1 » 24 mei 2007, 15:25

Benne schreef:Indien mensen nog interesse in het album, heb nog enkele speelgoedmysteries ter beschikking.

Dus zou zeggen laat snel iets weten via pb als je er nog eentje via mij wil bemachtigen.

ik wil graag er eentje hebben als het kan bennie

Ralph
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door Ralph » 06 jun 2007, 15:09

Via deze weg wilde ik mijn reactie van 26 april jl. betreffende de actie van Berry om ieder fanclublid een boek te leveren rectificeren.
M.a.w. ik heb geen recht gehad om Berry zo aan te vallen om datgene wat hij goed doet; namelijk boeken leveren die moeilijk zijn aan mensen die hem steunen middels de Senne en Sanne fanclub.
Aangezien ik hem op het forum aanviel, leek het mij het netst om dit ook via het forum terug te draaien.
Ik ben (nog) geen lid van de Fanclub, maar middels gesprekken met anderen, ben ik er wel achter dat ik pas recht van spreken/ kritiek mag hebben op het moment dat ik ook lid ben.
Anders is het erg gemakkelijk om Berry en de Fanclub af te kraken, zonder dat ik het naadje van de kous weet.
Berry zal, net als ik, op dit moment geen makkelijke tijd hebben en daarom wil ik hem alle succes wensen met de Fanclub waar hij tijd voor vrijmaakt.

Let wel; dit bericht is door niemand opgedrongen/ opgedragen, maar is een inzicht van mijn kant uit!

@Berry/ Jerom39; veel succes en sterkte met de voortgang en het succes van de Senne en Sanne fanclub!

jerom39
Die-hard fan

Bericht door jerom39 » 06 jun 2007, 16:29

Met dank Ralph

Net zoals jij zullen velen deze nieuwe fanclub vergelijken met de commerciele suske en wiske fanclub

Inderdaad probeer ik voor de leden iets extra te geven en een leuke invulling aan de fanclub

dit heb ik al gedaan in de vorm van het magneetje en voor ieder lid een speelgoedmysterie

zoals iedereen zal weten zijn deze boeken gratis en mogen absoluut niet verkocht worden en ook ik als fanclubbestuur moet me daaraan houden

Ralph en Ilona wens jullie veel sterkte in deze moeilijke dagen

Berry

Gesloten