TV topic

Hier kan je over andere dingen dan Suske en Wiske praten
bertje
Suske en Wiske fan

Bericht door bertje » 12 feb 2008, 09:45

ja het komt idd nog 1 jaar terug en dan is het voor bij

Lila
Suske en Wiske kenner

Bericht door Lila » 12 feb 2008, 14:59

Uit welke bron heb je dat het programma verdwijnt?

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 26 feb 2008, 23:25

Op televisie volg ik momenteel alleen nog Desperate Housewives en Dirt. Mooi achter elkaar geprogrammeerd. :P

Via het wereldwijde web heb ik de fantastische reeks Damages tot mij genomen. Aanrader voor wie aan een schmierende Glenn Close in The devil wears Prada nog niet genoeg had.

Robert
Forum voor de Fans fan

Bericht door Robert » 27 feb 2008, 11:39

RijntjeDonkerwoud schreef:Op televisie volg ik momenteel alleen nog Desperate Housewives en Dirt. Mooi achter elkaar geprogrammeerd. :P

Via het wereldwijde web heb ik de fantastische reeks Damages tot mij genomen. Aanrader voor wie aan een schmierende Glenn Close in The devil wears Prada nog niet genoeg had.
The Devil Wears Prada was met Meryl Streep, niet met Glenn Close :wink:
Afbeelding

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 27 feb 2008, 12:55

Damages ken ik niet en ook weet ik niet wat er precies met schmieren wordt bedoeld, maar als het gaat om een vrouw die over lijken gaat voor haar geluk en plezier dan ken ik nog wel een rol van Glenn Close: die van marquise de Merteuil in Dangerous Liaisons. Eén van mijn favoriete films.

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 27 feb 2008, 13:44

Robert schreef:
RijntjeDonkerwoud schreef:Op televisie volg ik momenteel alleen nog Desperate Housewives en Dirt. Mooi achter elkaar geprogrammeerd. :P

The Devil Wears Prada was met Meryl Streep, niet met Glenn Close :wink:
Je hebt nog gelijk ook. Ik haal die twee inderdaad altijd door elkaar...D'OH!

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 27 feb 2008, 13:45

Antoon schreef:Damages ken ik niet en ook weet ik niet wat er precies met schmieren wordt bedoeld, maar als het gaat om een vrouw die over lijken gaat voor haar geluk en plezier dan ken ik nog wel een rol van Glenn Close: die van marquise de Merteuil in Dangerous Liaisons. Eén van mijn favoriete films.
Zo'n rol heeft ze dus in Damages ook, als top-advocate die illegale praktijken niet schuwt om toch winst te behalen.

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 02 mei 2008, 10:34

Wat is jullie favoriete TV-zender?

roymanders
Forum voor de Fans fan
Contacteer:

Bericht door roymanders » 02 mei 2008, 11:30

SW-TV

esteban
Forum voor de Fans fan
Contacteer:

Bericht door esteban » 02 mei 2008, 11:33

Even voor mezelf op 'n rijtje zetten ...

Eén heb ik altijd kunnen waarderen voor de sterke zondagavondprogramma's en de kansen die ze aan nieuwelingen geven. En ook voor wat luchtigere zaken kan ik er steeds terecht. Ook Canvas heeft vele zaken die best te pruimen zijn (zowel informatief als ontspanning) en ik blijf ze eeuwig dankbaar voor het aanbieden van "de andere film". (zoals volgende week The Motorcycle Diaries)

VT4 blijf ik fijn vinden voor een paar uitstekende series en (vanzelfsprekend) het filmaanbod. Anderzijds is dat eveneens wat me (in mindere mate) ook aantrekt bij 2Be. Hun eigen programma's kunnen me iets minder bekoren.

Op Vijftv (ook al heb ik ervoor gewerkt) en Vitaya bleef ik vroeger dan wel eens hangen bij het zappen, maar al die reality-programma's komen dezer dagen mijn strot uit. Tenzij er uitzonderlijk eens een interessante film draait of ze eens een nostalgische serie uitzenden (die ik dan toch vergeet te bekijken), zullen die zenders amper opstaan.

Op VTM heb ik het niet echt begrepen. Hun sterkste programma's zijn bestaande zaken die in het Vlaams worden overgedaan en de eindeloze reeks shows werken niet, of komen ongelooflijk platjes over. Ook de pogingen om de zondagavonden van Eén tegen te gaan kregen van mij een kans, maar faalden grandioos.

Uiteindelijk denk ik dat Eén het (niet met volle overtuiging) haalt van Canvas.

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 02 mei 2008, 11:45

met grote voorsprong: National Geographic Channel

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 05 mei 2008, 21:04

Ik volg bijna elke dag De Wereld Draait Door op Ned 3. Daarnaast zie ik soms Pauw en Witteman op Ned 1 of Nova/Netwerk op Ned 2. Op de commercielen kijk ik vooral series op Net 5. Heel soms wijk ik uit naar Canvas ofwel BBC 1&2.

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 05 mei 2008, 21:06

esteban schreef: Ook Canvas heeft vele zaken die best te pruimen zijn (zowel informatief als ontspanning) en ik blijf ze eeuwig dankbaar voor het aanbieden van "de andere film". (zoals volgende week The Motorcycle Diaries)
En ze zijn ook niet te beroerd om kwaliteit-series uit te zenden op redelijke tijdstippen. In Holland wordt alles wat maar een beetje goed is verbannen naar de latere uurtjes. Ook filmhuis-films ziet men hier niet voor twaalven.

Hans
Forum voor de Fans fan
Contacteer:

Bericht door Hans » 05 mei 2008, 21:52

Rikki - Erik schreef:Wat is jullie favoriete TV-zender?

Nederland 1-2-3, Belgie 2 en Discovery en NG.
eerlijk is eerlijk en dat is dus niet oneerlijk!

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 13 jun 2008, 12:13

Gisteravond in een adem 5 afleveringen van Prison Break S3 zitten kijken. Gelukkig is het weer goed geschreven t.o.v. de vorige reeks. Alleen jammer dat het zo voorspelbaar wordt allemaal.

Ik ben wel benieuwd hoe ze de vierde serie aan gaan pakken. Of ze in Sona blijven, of dat er weer een breakout komt.

Plaats reactie