Heb je nog andere verzamelingen?

Hier kan je over andere dingen dan Suske en Wiske praten
JeroenG
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Re: Heb je nog andere verzamelingen?

Bericht door JeroenG » 20 dec 2014, 20:32

Naast Suske en Wiske verzamel ik vooral heel veel muziek.
Deels omdat ik zelf beroepsmuzikant ben, maar ook gewoon omdat ik gewoon van muziek hou.
Een aantal artiesten in het bijzonder, waaronder Queen, Doe Maar, Het Goede Doel... en veel meer.
Voor de liefhebbers, ik heb een Discogs-account waar een groot deel van mijn verzameling te vinden is :-) : http://www.discogs.com/user/JeroenG8
En daarnaast heb ik een vrij complete verzameling aan M.A.S.K.-speelgoed (wat niet verward moet worden met The Mask van die film, dit is M.A.S.K. van de jaren-80 tekenfilm)

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 02 apr 2015, 14:24

Strips:Sus en wis(uiteraaaard!),Klein Suske en Wiske,Urbanus,Jommeke,(De) Kiekeboe(s),FC De Kampioenen,Vertongen en Co,Esther Verkest,Dirkjan,Nero,Kuifje,Guust Flater en Quick en Flupke.

Muziek:Probeer op termijn van aantal artiesten alles te hebben,varieert van Scorpions over Iron Maiden naar Eva de Roovere en Eros Ramazzotti.

Boeken:Muziekboeken,biograpy,boeken over seriemoordenaars en bierboeken.
Suske en Wiskefan sinds 1982

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Bericht door Eszie91 » 24 mei 2015, 21:38

Strips: Naast Suske en Wiske en Amoras en J.Rom, verzamel ik de volgende reeksen:
  • Asterix
    Dokus de leerling
    Amorfati
    The Gardian
    Kort en Triest
    Het Uur U (al is dat eerder een graphic novel dan een strip voor mijn gevoel
Ook verzamel ik graphic novels. Ik heb onder andere League of extraordinary Gentlemen 1 & 2 en een spin-off en V for Vendetta. De graphic novels heb ik in het Engels, gewoon omdat het hoort. En het leest toch iets lekkerder.

Boeken: Horrible Histories (een aanrader als je iets van de geschiedenis wilt leren op een leuke manier), China Bayles series, D.I. Frost series (ja, de series heb ik ook gezien. Ook een echte aanrader)

Games: Plants vs Zombies, Professor Layton, Lego series,

Ik heb eigenlijk te veel dingen om te verzamelen om nog geld over te houden... :?
Gewoon een geeky fan girl
Mijn blog

lambik107
Bezoeker

Bericht door lambik107 » 25 mei 2015, 14:21

buiten mijn stripcollectie spaar ik ook nog euromunten, De verschillende van alle landen, van België ook nog alle jaren, Van de 2 en 1 euromunten spaar ik ze ook van elk land en van elk jaar,

Plaats reactie