[Amoras - Kronieken] 8. Avontuur in Piscine-les-Bains

Bespreek hier de albumreeksen van Amoras, Junior Suske en Wiske, Jerom, De grappen van Lambik, Schanulleke etc.
Plaats reactie
Sandr
Suske en Wiske Megafan

[Amoras - Kronieken] 8. Avontuur in Piscine-les-Bains

Bericht door Sandr » 18 mei 2021, 11:38

Krimson kon z’n misdaadimperium uit de grond stampen dankzij de onmetelijke schat die hij als jongeling in een trein in een geheime tunnel in Piscine-les-Bains vond. Professor Barabas gelooft dat de geschiedenis anders zal verlopen als Krimson die schat niet vindt. Dus stuurt hij onze vrienden naar het Franse dorpje, kort na de Tweede Wereldoorlog, om de trein met de Duitse oorlogsbuit te doen verdwijnen. Het lijkt een makkie. Tot ze ter plaatse komen en er van een trein geen sprake is.

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Re: [Amoras - Kronieken] 8. Avontuur in Piscine-les-Bains

Bericht door Eszie91 » 12 jul 2021, 21:16

Ik vond het een heerlijk album! Het idee dat Barabas de geschiedenis wil veranderen is al iets heel anders dan dat je in de normale reeks tegen zou komen.

Ik ga niet te veel zeggen. Het verloop van het verhaal zat gewoon echt helemaal in mijn straatje met een einde waar je even over na moet denken. Dit zijn verhalen waar ik dol op ben. En dan natuurlijk ook het vraagstuk: als je de geschiedenis zou kunnen veranderen, zou je dat dan ook moeten doen?
The best way to raise a child, is the nerd way!
Mom of a nerd in training
Mijn blog

Plaats reactie