De Beste Bijrol: ronde 1J
- AJG
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
De Beste Bijrol: ronde 1J
Welk van genoemde figuren heeft de beste bijrol? (Kies er 3 !!!!)
Deze ronde staat open t/m maandag 4 maart.
Deze ronde staat open t/m maandag 4 maart.
- AJG
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Re: De Beste Bijrol: ronde 1J
De eerste 2 hoefde ik niet lang over na te denken: Theofiel, en Lewie. Over welke ik nog meer een plek waardig vond in de volgende ronde moest ik al wat langer nadenken. Ik kwam uiteindelijk uit bij de Koning van Khulewitz. Maar middelmatigheid is troef in de lijst dit keer.
- satestokje1
- Die-hard fan
Theofiel Boemerang (De Wolkeneters)
Millirem (De Mooie Millirem)
Kokadildis (De Nerveuze Nerviërs)
Odfella (In de ban van de Milt)
- AJG
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Dat is er 1 teveelsatestokje1 schreef:Theofiel Boemerang (De Wolkeneters)

- mrdammann
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Theofiel natuurlijk. Geweldige rol. John Speed heb ik ook altijd een zwak voor, weet ook niet waarom. En Odfella, had haar maar wat graag vaker terug willen zien.
- satestokje1
- Die-hard fan
Ik moest keizen tussen nummer 3 of 4 dus 3 geworden vandaar.AJG schreef:Dat is er 1 teveelsatestokje1 schreef:Theofiel Boemerang (De Wolkeneters)
Odfella (In de ban van de Milt).
- JeroenG
- Suske en Wiske Megafan
- Contacteer:
de nummer 1 is vrij duidelijk wat mij betreft: Theofiel Boemerang (De Wolkeneters)
De rest is allemaal wat middelmatig.
Ik heb gekozen voor: Dhobbel (De Perenprins) en Dikdik (De Rinoramp), maar dat is vooral uit een soort van sympathie voor die figuren, niet omdat ze zo enorm sterk zijn.
Waarschijnlijk zal Odfella ook nog wel hoog scoren, maar persoonlijk ben ik nooit zo weg geweest van deze in mijn ogen toch iets te veel barbiepop met een iets te hoog gehalte aan ik-ben-lid-van-een-sekte-die-de-wereld-wil-verbeteren.
De rest is allemaal wat middelmatig.
Ik heb gekozen voor: Dhobbel (De Perenprins) en Dikdik (De Rinoramp), maar dat is vooral uit een soort van sympathie voor die figuren, niet omdat ze zo enorm sterk zijn.
Waarschijnlijk zal Odfella ook nog wel hoog scoren, maar persoonlijk ben ik nooit zo weg geweest van deze in mijn ogen toch iets te veel barbiepop met een iets te hoog gehalte aan ik-ben-lid-van-een-sekte-die-de-wereld-wil-verbeteren.
Theofiel Boemerang
Sitting Fower
Odfella
Ik heb nog getwijfeld of ik Bukovin zou kiezen, maar eigenlijk vond ik dat alleen een leuk bijpersonage in De Gevangene van Prisonov, en niet zozeer in Rikki en Wiske.
Overigens heb ik, in tegenstelling tot JeroenG, wel op Odfella gestemd, al was het alleen maar omdat zij voorkomt in de s&w albums uit de tijd dat ik met sparen begon, en ik haar altijd interessant heb gevonden.
Jammer dat met het verdwijnen van Marc ook de niet vertelde geheimen over Odfella verdwenen zijn (zie einde Gevangene van Prisonov). Ik ga er ten minste van uit dat het nieuwe team haar niet terug zal laten keren. Ik had haar in ieder geval gerust nog een keer terug willen zien keren.
Sitting Fower
Odfella
Ik heb nog getwijfeld of ik Bukovin zou kiezen, maar eigenlijk vond ik dat alleen een leuk bijpersonage in De Gevangene van Prisonov, en niet zozeer in Rikki en Wiske.
Overigens heb ik, in tegenstelling tot JeroenG, wel op Odfella gestemd, al was het alleen maar omdat zij voorkomt in de s&w albums uit de tijd dat ik met sparen begon, en ik haar altijd interessant heb gevonden.
Jammer dat met het verdwijnen van Marc ook de niet vertelde geheimen over Odfella verdwenen zijn (zie einde Gevangene van Prisonov). Ik ga er ten minste van uit dat het nieuwe team haar niet terug zal laten keren. Ik had haar in ieder geval gerust nog een keer terug willen zien keren.
Theofiel, natuurlijk!
Lewie
Millirem
Lewie
Millirem
Suske en Wiske slaat de goede weg weer in!
Op de valreep:
Theofiel
Lambiorix
Pepe Chrochet
Theofiel
Lambiorix
Pepe Chrochet
- AJG
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
Met afstand: Theofiel Boemerang. Verder ook Odfella en Lambiorix door.