Muziek-quiz 3: de zwakste schakel

Speel hier quizzen over diverse onderwerpen!
Plaats reactie
Sal A. Mander
Suske en Wiske kenner

Bericht door Sal A. Mander » 16 okt 2007, 09:33

Hiha, een ronde verder! :D
De jaren 90 is een mooi onderwerp. Mijn tienerjaren. :D

Ramon
Admin
Contacteer:

Bericht door Ramon » 16 okt 2007, 12:23

Nosferatu schreef:ANTWOORD : „Umbrella“ en „Shut up and go“
Volgens mij heet 'ie officiëel "Shut up and drive" :) Ben benieuwd naar de volgende ronde!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 16 okt 2007, 14:29

Huh...!?!?

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 16 okt 2007, 16:02

Ramon schreef:
Nosferatu schreef:ANTWOORD : „Umbrella“ en „Shut up and go“
Volgens mij heet 'ie officiëel "Shut up and drive" :) Ben benieuwd naar de volgende ronde!
Je hebt gelijk, Ramon, en ik heb het meteen gecorrigeerd! :oops:
Mijn strip `De Orkaan´ is weer online!!!
Te lezen op http://suskeenwiske.ophetwww.net

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 31 okt 2007, 09:30

Weliswaar met vertraging, maar hier is dan eindelijk de volgende ronde. :D

DE JAREN 90

1. Einde jaren 80 begon zich het muzikale uiterlijk van de popmuziek weer te veranderen. Wavegroeps, die veelal synthesizers gebruikten en dat of met rock- of soulelementen onderlegden begonnen stil aan te verdwijnen. Op het gebied van hard ´n heavy deed zich ook niet veel meer. Nieuwe groepen met innovatieve ideeën bleven uit en zodoende werd de klassieke rockster, de zanger met een gitaar in de hand een uitloopmodel!
Een nieuw type van popster dook op!!!
Alles wat hij maar nodig had, was twee of drie platenspelers, een versterker en meerdere boxen.

Vraag : Wat voor een nieuw type popster werd in die tijd geboren?

( 1 punt haalbaar )

2. Dit soort nieuw popster was in het begin vooral in disco´s actief en naarmate het publiek de een of andere popster van dit genre steeds leuker of beter vond, waren de disco´s te klein. Ze moesten of bijbouwen of de popster moest naar grote hallen uitwijken.
Deze zogenaamde party´s, die deze popsterren hielden hadden ook een ( algemene ) naam. Ze werden namelijk ...?... genoemd!.

( 1 punt haalbaar )

3. In 1990 had een zangeres met een cover van een song van Prince een wereldwijd grote hit!
Ze had een kaalgeschoren hoofd en het videoclipje erbij was zo smeuig als boter door de bewuste traan onder haar ogen in het midden van het clipje.

Wie bedoel ik en welke song was dat?

( 2 punten haalbaar )

4. Toch was de rockmuziek niet geheel weg van de kaart! Gelukkig trouwens!
De Ierse band U2 meldde zich in 1991 terug met een fantastische album, waaruit het nummer „One“ niet alleen bij de muziekliefhebbers, maar ook bij de critici lof ontving.

Over welk album heb ik het?

( 1 punt haalbaar )

5. BONUSVRAAG.

Het nieuw soort popster uit de vragen 1 en 2 voegde vanaf 1992/93 aan zijn instrumentarium ook nog keyboards, synthesizers en drumcomputers er aan toe. Hun sound werd nu harder en sneller, wat tot gevolg had, dat het publiek nog ekstatischer ging dansen. Welke muziekrichting was hiermee geboren?

( 1 bonuspunt haalbaar )

6. De hardrock- en heavy metalbands uit de jaren 80 boden begin jaren 90 niet veel nieuws meer. Hun sound bleef steeds hetzelfde en dat had als gevolg, dat het publiek afdwaalde op zoek naar iets anders. Zoals bij de inleiding beschreven leek het heel even, dat de klassieke rockster aan het verdwijnen was, totdat .....
Tja, totdat begin jaren 90 vanuit de stad Seattle een muziekvorm naar voren kwam, die ruig, omstuimig en vooral fris klonk. De protagonisten hiervan waren groepen als Mudhoney, Soundgarden, Tad, Alice in Chains, Pearl Jam en natuurlijk Nirvana.

Over welke muziekvorm heb ik het?

( 1 punt haalbaar )

7. Midden jaren 90 was de muziekwereld niet alleen in de ban van de muziekvorm uit de bonusvraag, maar ook waren ze gek naar boygroups!
De bekendste waren Take That en The Backstreetboys. Op de vraag naar hun idolen, beweerden beide bands, dat ze als voorbeeld een boygroup uit de jaren 60 ( ! ) hadden.

Welke groep uit de jaren 60 meenden Take That en The Backstreetboys?

( 1 punt haalbaar )

8. Het ( commerciële ) succes van de boygroups had ook tot gevolg, dat de muziekmaatschappijen het met girlgrouips wilde proberen. In 1994 formeerden The Spicegirls zich en met „Wannabe“ hadden ze in 1996 hun eerste grote hit en daarna bleef de succesvolle motor rollen tot 2001. Zoals we nu weten zijn ze dit jaar weer bij elkaar en kunnen we einde dit jaar van hun een „Best off“ met er op ook nieuw materiaal verwachten. Tevens gaan de dames weer op tour.

Wie van jullie kan me de bijnamen ( nicknames ) van de vijf dames noemen!

( 5 punten haalbaar )

9. BONUSVRAAG

Door het succes van The Spicegirls schoten girlgroups als paddestoelen uit de grond.
Destiny´s Child, All Saints, En Vogue en TLC zijn zulke girlgroups, die zich na The Spicegirls formeerden.
Ook in Duitsland bleef het fenomeen niet onopgemerkt, want in 1995 formeerden zich Tic Tac Toe en door een wedstrijd kregen ze een contract bij een muziekmaatschappij. In tegenstelling tot bv. The Spicegirls of All Saints presenteerden de drie dames zich zelfbewust en gebruikten schunnige taal in hun teksten. Hun eerste grote hit uit 1996 was „Ich find Dich Scheisse“, gevolgd door „ Leck mich am A, B, Zeh“ en „ Verpiss Dich“.
In Nederland en België hadden Tic Tac Toe hun eerste en enige hit met het het eerder duistere „Warum?“

Wie van jullie me kan vertellen waarover de dames het hebben in dit liedje, kan 1 Bonuspunt verdienen.

10. Ik beschrijf nu een persoon die na een lange carriëre het in de jaren 90 voor gezien hield en nu het leven geniet in een de voorsteden van Keulen.

Ze begon haar loopbaan in 1958 als backgroundzangeres in de band van haar toekomstige man, nl. Kings of Rythm. In 1960 nam ze in begeleiding van deze toekomstige man de song „Fool in Love“ op en dit werd bv. in Engeland een grote hit.
In 1962 trouwde ze de bandleider en de misere begon voor haar! Niet alleen ging hij vreemd, maar hij nam ook drugs tot zich en sloeg haar regelmatig bont en blauw!!! Ondanks dit alles bleven de hits maar binnenstromen en daardoor werden de twee idolen van de ( zwarte ) Amerikaanse jeugd en tevens de iconen voor de toekomstige funkbands uit de jaren 70.
In 1976 was het dan zover. Ze hakte de knoop door en liet zich scheiden. In 1978 was het echtpaar dan voor de wet uit elkaar. Ze wilde geen onderhoud en ook de rechten aan de songs van haar en haar man, liet ze geheel over aan hem. Het enigste wat ze hebben wilde, was haar naam, waarmee ze in de muziekwereld bekend mee was.
Daarna begon een barre tijd voor haar, die ze kon overbruggen door optredens in de New Yorker discotheek Ritz, totdat een platenmaatschappij haar daar in 1983 herontdekte.
Daarna volde slag op slag de ene hit na de andere. Ook was ze als actrice te zien in een film met Mel Gibson. Midden jaren 90 zong ze de titelsong van een James Bond-film en einde jaren 90 kwam haar laatste studio-album uit en met een laatste grote wereldtoernee zette ze in 2000 een streep onder haar carriëre. Sindsdien komen sporadisch „Best Offs“ van haar uit met hier en daar nieuw songmateriaal er op, maar voor de rest houdt ze het voor gezien.

Over wie heb ik het?

( 1 punt haalbaar )

Ik verwacht de antwoorden van :

- Luca

Tijd geef ik jullie t.e.m. 11 november

Ik heb al de antwoorden van :

- Ramon
- Sal.A.Mander
- Antoon
- Robert
- Hans
- Rikki-Erik
- jc
Laatst gewijzigd door Nosferatu op 08 nov 2007, 08:43, 4 keer totaal gewijzigd.

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 01 nov 2007, 12:40

Ik heb naar jullie voorkeur van artiesten en of groepen gevraagd. tot nu toe ziet het er naar uit, dat Robbie Williams de race gaat winnen, maar ik heb van Luca nog geen antwoord op dit topic gezien, dus.... Luca, kom op met wie jij hier behandelt wilt zien. :wink:

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 08 nov 2007, 16:16

Buiten Luca heeft nu iedereen zijn antwoorden bij mij ingeleverd. Dat heet, dat ik nu met de volgende ronde beginnen moet. Eigenlijk wilde ik nu in ronde 3 de door jullie gekozen zangers of groepen behandelen, maar toch wil ik ook luca´s antwoord afwachten en zal daarom in de 3e ronde songteksten van broemde rock- en popklassiekers doornemen en de vierde ronde is dan die door jullie gekozen is. Voor de vijfde ronde heb ik misschien een verrassing. Afwachten, of me dat lukt! :wink:

Ramon
Admin
Contacteer:

Bericht door Ramon » 08 nov 2007, 21:52

Aaah nice, dan hoop ik zeker nog in ieder geval tot de volgende ronde te komen, ik sta bekend als "degene die alle songteksten kent" :P
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Sal A. Mander
Suske en Wiske kenner

Bericht door Sal A. Mander » 08 nov 2007, 22:28

Ramon schreef:Aaah nice, dan hoop ik zeker nog in ieder geval tot de volgende ronde te komen, ik sta bekend als "degene die alle songteksten kent" :P
Als het gaat om songteksten van rock -en popklasiekers, dan heb je een concurrent. :wink: :D

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 13 nov 2007, 08:20

De antwoorden van Luca heb ik nu ook. Als het me lukt, dan plaats ik vanavond de uitslag. :D

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 13 nov 2007, 10:24

Zo, de tweede ronde tussen jullie is gestreden! De enigste, die me nog een antwoord wil geven op de bonusvraag 9 is Rikki-Erik. Aangezien dit geen invloed heeft op de uitslag, kan ik die dus al plaatsen!
In het geheel kon men 13 punten scoren + 2 bonuspunten.

De uitslag is als volgt :

- Antoon : 11/13 punten + 1 Bonuspunt
- Sal.A.Mander : 12/13 punten + 1 Bonuspunt
- Robert : 12/13 punten
- Rikki-Erik : 12/13 punten ( waarbij hij me nog vraag 9 betreffend bonuspunt nog moet beantwoorden.)
- Ramon : 12/13 punten
- Hans : 13/13 punten + 1 Bonuspunt
- jc : 11/13 punten
en
- Luca 4/13 punten + 1 Bonuspunt

Duidelijk is dat Luca deze keer de pineut is. Het zat je niet mee, of hoe zie ik het ? Jammer, alhoewel ik hoop, dat als er een vierde editie van deze quiz komt, je er weer bij bent.

N.B. Sal.A.Mander merkte op dat En Vogue nog voor The Spicegirls bestonden en al hits hadden. Dit is natuurlijk juist, maar eerst door het succes van the Spicegirls werden En Vogue uiteindelijk ook tot de girlgroups gerekend.

DE JAREN 90

1. Einde jaren 80 begon zich het muzikale uiterlijk van de popmuziek weer te veranderen. Wavegroeps, die veelal synthesizers gebruikten en dat of met rock- of soulelementen onderlegden begonnen stil aan te verdwijnen. Op het gebied van hard ´n heavy deed zich ook niet veel meer. Nieuwe groepen met innovatieve ideeën bleven uit en zodoende werd de klassieke rockster, de zanger met een gitaar in de hand een uitloopmodel!
Een nieuw type van popster dook op!!!
Alles wat hij maar nodig had, was twee of drie platenspelers, een versterker en meerdere boxen.

Vraag : Wat voor een nieuw type popster werd in die tijd geboren?

( 1 punt haalbaar )

ANTWOORD : De DJ.

2. Dit soort nieuw popster was in het begin vooral in disco´s actief en naarmate het publiek de een of andere popster van dit genre steeds leuker of beter vond, waren de disco´s te klein. Ze moesten of bijbouwen of de popster moest naar grote hallen uitwijken.
Deze zogenaamde party´s, die deze popsterren hielden hadden ook een ( algemene ) naam. Ze werden namelijk ...?... genoemd!.

( 1 punt haalbaar )

ANTWOORD : Het juiste antwoord was Houseparties.

3. In 1990 had een zangeres met een cover van een song van Prince een wereldwijd grote hit!
Ze had een kaalgeschoren hoofd en het videoclipje erbij was zo smeuig als boter door de bewuste traan onder haar ogen in het midden van het clipje.

Wie bedoel ik en welke song was dat?

Nothing compares to you - Sinéad o`Connor

( 2 punten haalbaar )

4. Toch was de rockmuziek niet geheel weg van de kaart! Gelukkig trouwens!
De Ierse band U2 meldde zich in 1991 terug met een fantastische album, waaruit het nummer „One“ niet alleen bij de muziekliefhebbers, maar ook bij de critici lof ontving.

Over welk album heb ik het?

( 1 punt haalbaar )

ANTWOORD : „Achtung Baby“

5. BONUSVRAAG.

Het nieuw soort popster uit de vragen 1 en 2 voegde vanaf 1992/93 aan zijn instrumentarium ook nog keyboards, synthesizers en drumcomputers er aan toe. Hun sound werd nu harder en sneller, wat tot gevolg had, dat het publiek nog ekstatischer ging dansen. Welke muziekrichting was hiermee geboren?

( 1 bonuspunt haalbaar )

ANTWOORD : Techno. Het ultimatieve feest voor Technofans was altijd de Loveparade in Berlijn. Die werd voor het eerst in 1989 ( ! ) door de DJ Dr. Motte georganiseerd. Na een lange hiaat vond ze dit jaar plaats in Essen

6. De hardrock- en heavy metalbands uit de jaren 80 boden begin jaren 90 niet veel nieuws meer. Hun sound bleef steeds hetzelfde en dat had als gevolg, dat het publiek afdwaalde op zoek naar iets anders. Zoals bij de inleiding beschreven leek het heel even, dat de klassieke rockster aan het verdwijnen was, totdat .....
Tja, totdat begin jaren 90 vanuit de stad Seattle een muziekvorm naar voren kwam, die ruig, omstuimig en vooral fris klonk. De protagonisten hiervan waren groepen als Mudhoney, Soundgarden, Tad, Alice in Chains, Pearl Jam en natuurlijk Nirvana.

Over welke muziekvorm heb ik het?

( 1 punt haalbaar )

ANTWOORD : Grunge

7. Midden jaren 90 was de muziekwereld niet alleen in de ban van de muziekvorm uit de bonusvraag, maar ook waren ze gek naar boygroups!
De bekendste waren Take That en The Backstreetboys. Op de vraag naar hun idolen, beweerden beide bands, dat ze als voorbeeld een boygroup uit de jaren 60 ( ! ) hadden.

Welke groep uit de jaren 60 meenden Take That en The Backstreetboys?

( 1 punt haalbaar )

ANTWOORD : Dat waren idd The Beatles, alhoewel ik the Beatles op het gebied van muzikaliteit genialer vind als Take That en The Backstreetboys tezamen.

8. Het ( commerciële ) succes van de boygroups had ook tot gevolg, dat de muziekmaatschappijen het met girlgrouips wilde proberen. In 1994 formeerden The Spicegirls zich en met „Wannabe“ hadden ze in 1996 hun eerste grote hit en daarna bleef de succesvolle motor rollen tot 2001. Zoals we nu weten zijn ze dit jaar weer bij elkaar en kunnen we einde dit jaar van hun een „Best off“ met er op ook nieuw materiaal verwachten. Tevens gaan de dames weer op tour.

Wie van jullie kan me de bijnamen ( nicknames ) van de vijf dames noemen!

( 5 punten haalbaar )

ANTWOORD : Dat dacht ik me al, dat jullie verstokte Spicegirls-fans zijn, want jullie kenden de namen zelfs héél erg goed, vooral Ramon!
De namen waren : Posh, Ginger, Sporty, Scary en Baby Spice.

9. BONUSVRAAG

Door het succes van The Spicegirls schoten girlgroups als paddestoelen uit de grond.
Destiny´s Child, All Saints, En Vogue en TLC zijn zulke girlgroups, die zich na The Spicegirls formeerden.
Ook in Duitsland bleef het fenomeen niet onopgemerkt, want in 1995 formeerden zich Tic Tac Toe en door een wedstrijd kregen ze een contract bij een muziekmaatschappij. In tegenstelling tot bv. The Spicegirls of All Saints presenteerden de drie dames zich zelfbewust en gebruikten schunnige taal in hun teksten. Hun eerste grote hit uit 1996 was „Ich find Dich Scheisse“, gevolgd door „ Leck mich am A, B, Zeh“ en „ Verpiss Dich“.
In Nederland en België hadden Tic Tac Toe hun eerste en enige hit met het het eerder duistere „Warum?“

Wie van jullie me kan vertellen waarover de dames het hebben in dit liedje, kan 1 Bonuspunt verdienen.

ANTWOORD : De dames klagen het drugsgebruik aan van een voor hun dierbare vriend. Ze hebben het bv. over het lichamelijke verval e.d.

10. Ik beschrijf nu een persoon die na een lange carriëre het in de jaren 90 voor gezien hield en nu het leven geniet in een de voorsteden van Keulen.

Ze begon haar loopbaan in 1958 als backgroundzangeres in de band van haar toekomstige man, nl. Kings of Rythm. In 1960 nam ze in begeleiding van deze toekomstige man de song „Fool in Love“ op en dit werd bv. in Engeland een grote hit.
In 1962 trouwde ze de bandleider en de misere begon voor haar! Niet alleen ging hij vreemd, maar hij nam ook drugs tot zich en sloeg haar regelmatig bont en blauw!!! Ondanks dit alles bleven de hits maar binnenstromen en daardoor werden de twee idolen van de ( zwarte ) Amerikaanse jeugd en tevens de iconen voor de toekomstige funkbands uit de jaren 70.
In 1976 was het dan zover. Ze hakte de knoop door en liet zich scheiden. In 1978 was het echtpaar dan voor de wet uit elkaar. Ze wilde geen onderhoud en ook de rechten aan de songs van haar en haar man, liet ze geheel over aan hem. Het enigste wat ze hebben wilde, was haar naam, waarmee ze in de muziekwereld bekend mee was.
Daarna begon een barre tijd voor haar, die ze kon overbruggen door optredens in de New Yorker discotheek Ritz, totdat een platenmaatschappij haar daar in 1983 herontdekte.
Daarna volde slag op slag de ene hit na de andere. Ook was ze als actrice te zien in een film met Mel Gibson. Midden jaren 90 zong ze de titelsong van een James Bond-film en einde jaren 90 kwam haar laatste studio-album uit en met een laatste grote wereldtoernee zette ze in 2000 een streep onder haar carriëre. Sindsdien komen sporadisch „Best Offs“ van haar uit met hier en daar nieuw songmateriaal er op, maar voor de rest houdt ze het voor gezien.

Over wie heb ik het?

( 1 punt haalbaar )

ANTWOORD : Tina Turner

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 13 nov 2007, 10:35

Laten we de volgende ronde beginnen! :wink:

Ronde 3 Teksten van pop- en rockklassiekers.

1. „Hast Du etwas Zeit für mich, dann singe ich ein Lied für Dich über ...?...

Waarover wil de artiest of groep in vraag 1 iets zingen?

( 1 PUNT HAALBAAR )

2. „ One two three o ´clock four o´clock rock,
five six seven o´clock rock eight o´clock rock,
nine ten eleven o´clock rock twelve o´clock rock,
we´re gonna ....?.... tonight“

( 1 PUNT HAALBAAR en degene, die me nog zeggen kan uit welk jaar dit lied stamt, krijgt 1 BONUSPUNT extra! Ik ga er trouwens van uit, dat jullie niet bij de voorafgaande muziekquizzen van me gaan spieken!!! ) :twisted: :wink:

3. Een grote hit van The Eurythmics ( in duet met Aretha Franklin ) uit het jaar 1985 was „ Sisters are doin´ it for ...?...“

a. thereselves
b. myself
c. themselves.

( 1 PUNT HAALBAAR )

4. „ ... ? ...,
.... ? ....,
Into this House we´re born, into this World we´re thrown,
like a Dog whithout a Bone, an Actor out on Loan,
.... ? ...,
there´s a Killer on the Road,
his Brain is squirming like a Toad,
taking a Holiday, let your Children play,
if you give this Man a Ride, sweet Family will die,
Killer on the Road...yeah!
Girl, you gotta love your Man, girl, you gotta love your Man,
take him by the Hand, make him understand,
the World on you depends, our Life will never end,
you gotta love your man...yeah!
... ? ...“

Welke rockklassieker is dit en van welke groep is het?

( 2 PUNTEN HAALBAAR )

5. Ik heb iets met „Lucy in the Sky with Diamonds“ van The Beatles. Niet omdat het woord LSD erin voorkomt, maar gewoonweg de song zelf en die heerlijke surrealistische tekst, die erin voorkomt.

In de eerste couplet staat bv.

„ Picture yourself on a boat on a river,
with tangerine trees
and marmalade Skies
Somebody calls you,
you answer quite slowly,
a Girl with .... ? .... Eyes“

Hoe zien nu de ogen van het meisje uit? Welk woord moet erin gevoegd worden?

a. a Girl with deep blue Eyes
b. a Girl with strange Eyes
c. a Girl with kaleidoscope Eyes
d. a Girl with red hot Eyes

( 1 PUNT HAALBAAR )

6. „ Once i had a Love and it was a Gas,
soon turned out I had a .... ? ...,
seemed like the real Thing
mucho mistrust Love´s gone behind“

Hoe heet de titel van deze waveklassieker en van welke groep was het?

( 2 PUNTEN HAALBAAR )

7. In 1965 hadden The Animals hun grootste hit met „House of the rising Sun“.
De allereerte zin van deze song is zo bekend, dat jullie die me beslist kunnen zeggen!

( 1 PUNT HAALBAAR )

8. „ Look, if you had one Shot or one Opportunity,
to seize everything you wanted - one Moment
would you capture it or just let it slip?“

Van wie of welke groep is dit?

( 1 PUNT HAALBAAR + 1 BONUSPUNT MOGELIJK VOOR DIEGENE, DIE WEET UIT WELK JAAR DEZE SONG STAMT )

9. „ Walked in the cold Air
freezing Breath on a Window Plane
lying and waiting
a Man in the Dark in a Picture Frame
so mystic and soulfull
a Voice reaching out in a piercing Cry
it stays with you until

the feeling has gone only you and i
it means nothing to me
this means nothing to me
oh ... ? ....“

Welke klassieker is dit?

( 1 PUNT HAALBAAR )

10. In mei 1965 brachten The Rolling Stones hun grootste hit „( I can´t get no ) Satisfaction“ uit.
Dit was niet alleen voor de opkiemende hippiebeweging een lofgezang, maar ook voor de vele Amerikaanse soldaten in Vietnam!!!
Waarom?

( Ik weet! Bij deze vraag, verlang ik van een tikkel denkwerk van jullie grijze hersencellen, maar zo moeilijk is die ook weer niet! 1 PUNT HAALBAAR. )

De antwoorden krijg ik van :

- jc

Tijd geef ik jullie t.e.m. 25 november.

Ik heb de antwoorden al van :

- Sal.A.Mander
- Rikki-Erik
- Robert
- Antoon
- Hans
- Ramon
Laatst gewijzigd door Nosferatu op 26 nov 2007, 08:35, 8 keer totaal gewijzigd.

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 13 nov 2007, 17:20

Rikki-Erik heeft op de bonus-vraag antwoord gegeven en die was goed, zodoende heeft hij op zijn konto ook 1 bonuspunt meer.
Morgen zal ik jullie aantal bonuspunten bekend maken.

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 13 nov 2007, 21:53

De volgende ronde gaat trouwens om Robbie Williams! :wink: :twisted:

Hans
Forum voor de Fans fan
Contacteer:

Bericht door Hans » 13 nov 2007, 21:56

Nosferatu schreef:De volgende ronde gaat trouwens om Robbie Williams! :wink: :twisted:

En is Ramon uitgesloten van deelname :twisted: :wink:
eerlijk is eerlijk en dat is dus niet oneerlijk!

Plaats reactie