Muziek-quiz: de zwakste schakel

Speel hier quizzen over diverse onderwerpen!
Plaats reactie
joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 28 jan 2006, 23:48

U komt het volgende week te weten op Canvas, zelfde zender, zelfde tijd!

:mrgreen:
het nederlandse canvas is lager bij de grond, :shock: dan kan u er de belgiesche tv er wel bij halen , :oops: wij nederlanders zijn schandaal expers bij finales :wink:

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 28 jan 2006, 23:54

Jongens, niet leuteren, ANTWOORDEN!!!! :wink:
Spieken, ok, maar met mate.
Enne... zo of zo, wie plotseling al deze vragen juist kan beantwoorden heeft meer als gespiekt!!!! :? :wink:
Niet alleen, dat ik het zou merken, maar iedereen hier op dit forum merkt het ook, want ik heb bewust veel vragen uit het muzikale tijdperk van voor jullie tijdperk genomen, zodat ik zeker weet, of jullie twee meer weten, dan alleen maar de muziek van de jaren 90 en nu!
Hetzelfde heeft Tom bravoreus gedaan met zijn finale voor zijn filmkwis, waarin Ramon verdiend gewonnen heeft. :D
In deze finale ging het aan de substantie en dat is bij een film het visuele aspect, waarin het in een film ook eigenlijk om gaat.
Alhoewel het mij persoonlijk bij een film niet altijd om het visuele aspect gaat, maar ook om de historische context en de personen, die er achter schuil gaan!!! :P
Nou zou ik diverse akoestische aspecten naar voren kunnen brengen voor deze kwis, maar ten eerste heb ik deze mogelijkheden niet en ten tweede beschikt niet iedereen hier op dit forum akoestisch alles te kunnen volgen!
Dus... dit moest ik alles effe op een rij brengen, en doe dat waarin ik sterk ben ( geschiedenis en personen ) en zodoende deze vragen! :mrgreen:
Dus, Tom en Ramon, kom op met jullie antwoorden! :twisted:
Mijn strip `De Orkaan´ is weer online!!!
Te lezen op http://suskeenwiske.ophetwww.net

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 00:04

ik vind dit plotseling ingrijpen van de wedstrijd leiding zeer verdacht . zo juist is hier bekend geworden uit betrouwbare bron dat dentom zijn roes ligt uit te slapen in massage salon .....2 met , 1 zonder! te hoboken .. en ramon op de a2 in aanvaring is gekomen met een ontsnapte lama , sorry nos time out :wink: :wink:

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 29 jan 2006, 00:05

joepie schreef:ik vind dit plotseling ingrijpen van de wedstrijd leiding zeer verdacht . zo juist is hier bekend geworden uit betrouwbare bron dat dentom zijn roes ligt uit te slapen in massage salon .....2 met , 1 zonder! te hoboken .. en ramon op de a2 in aanvaring is gekomen met een ontsnapte lama , sorry nos time out :wink: :wink:
Joepie, je hebt een onweerstaanbare humor! :lol: :lol: :lol:

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 00:15

Nosferatu schreef:
joepie schreef:ik vind dit plotseling ingrijpen van de wedstrijd leiding zeer verdacht . zo juist is hier bekend geworden uit betrouwbare bron dat dentom zijn roes ligt uit te slapen in massage salon .....2 met , 1 zonder! te hoboken .. en ramon op de a2 in aanvaring is gekomen met een ontsnapte lama , sorry nos time out :wink: :wink:
Joepie, je hebt een onweerstaanbare humor! :lol: :lol: :lol:
lama is okee :D

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 00:53

oeps :oops: ramon in blijdorp rotterdam .......... :oops: :oops: wie heeft er dan mond op mond beademing gehad van miss dordrecht 2005 :?:
commentaar van de lama ............. wauw dit is beter dan in hoboken :wink:
we hebben weer een schandaal :!: ........................ :twisted:

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 13:04

heren heren ....dit kan toch niet, onder de ogen van duizenden forummers in nederland en belgie zo lang de spanning er in houden !!!!!!!!!!! :cry:
vanavond met het bord op schoot achter de pc , :shock: de spanning is te snijden :shock: :shock: , natuurlijk is nederland torenhoog favoriet , :wink: maar er is niets bekend hoe de deelnemers de afgelopen nacht zijn doorgekomen, :evil: zijn er blessures :?:
het vermoeden bestaat dat beide een stevige hoofdpijn hebben :roll: :roll: , en beide de doping controle niet zullen doorkomen. :oops:

Ramon
Admin
Contacteer:

Bericht door Ramon » 29 jan 2006, 14:44

Hmmm... Mijn kat heet Lama, toeval? ;) Antwoorden komen hopelijk vandaag, druk dagje
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 15:19

Ramon schreef:Hmmm... Mijn kat heet Lama, toeval? ;) Antwoorden komen hopelijk vandaag, druk dagje
de roddelpers vertaald dit als .......lamaar..... heb kater :wink:

Nosferatu
Die-hard fan

Bericht door Nosferatu » 29 jan 2006, 18:30

De antwoorden van Ramon heb ik al. Nou nog die van Dentom! :twisted:

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 29 jan 2006, 18:31

tzal over een uur of 5 komen, ik vertrek binnen een kwartier richting kot en eer ik daar ben is't alweer 23u :P

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 19:31

vreemd zeer vreemd :? 400 km van wilrijk , .............. maar achter pc... :shock: ( bericht 1 minuut na dentom,) :shock: word nederland hier gelaptopt :shock: :shock: ? ja lap zeg...........ik hou het nie meer
spaning spaning spaning........is er al een schandaal :?: , of maken we er 1 :idea: :idea:

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 29 jan 2006, 22:49

joepie, een beetje minder mag ook gerust hoor ;)

soit

winamp op: check
muziekcollectie in playlist: check
vragen gekopieerd in een txtfileke: check

here we go :mrgreen:

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 29 jan 2006, 23:21

dentom schreef:joepie, een beetje minder mag ook gerust hoor ;)

soit

winamp op: check
muziekcollectie in playlist: check
vragen gekopieerd in een txtfileke: check

here we go :mrgreen:

:kus: :oops: :wink:

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 30 jan 2006, 00:28

verstuurd en alain zal wel merken denk ik dat het tegen het einde mijn kas begon uit te hangen :p

Plaats reactie