[Buiten reeks] De Beestige Brug
Re: [Buiten reeks] De Beestige Brug
De cover is vandaag verspreid naar alle stripforums en sites vanuit StripKalmthout
Het pakket is tevens te bestellen via stripkalmthout@vvvkalmthout.be
opgelet : enkel 300 expl zijn bestemd voor verkoop. (de resterende 100 zijn relatiegeschenken voor RLVK)
Het pakket is tevens te bestellen via stripkalmthout@vvvkalmthout.be
opgelet : enkel 300 expl zijn bestemd voor verkoop. (de resterende 100 zijn relatiegeschenken voor RLVK)
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Aangezien er altijd vragen van komen (ik kan je een paar voorbeelden geven), graag altijd de bron vermelden Berry.
En dat is niet vanwege de fanclub maar vanwege forumregels.
En dat is niet vanwege de fanclub maar vanwege forumregels.
Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
Wat een gave cover!!
Doet me denken aan vroeger XD
Ik ben heel erg benieuwd!
Doet me denken aan vroeger XD
Ik ben heel erg benieuwd!
Suske en Wiske slaat de goede weg weer in!
- satestokje1
- Die-hard fan
- esteban
- Forum voor de Fans fan
- Contacteer:
Ik kan dit nu niet bepaald een goede compositie noemen. :°/
bron facebook
de kalmthout uitgave - ook in luxe uitvoering

de kalmthout uitgave - ook in luxe uitvoering
- satestokje1
- Die-hard fan
een aardig verhaal het had beter gekunt jammer.
Een verhaal over en met dieren. Suske, Wiske en Lambik komen alleen op de eerste en laatste pagina voor.
bron ; facebook luc morjeau

Ik heb hem ondertussen en vind het verhaal maar heel dunnetjes, eerlijk gezegd. De extra info vind ik wel heel goed gebracht (ik ben zelf veel via dieren/natuurorganisaties actief, dus dat deel trekt wel mijn aandacht.
). Want vinden jullie van het verhaal?

Net als in 2019 en 2020 verschijnen er ook in 2021 weer tien kortverhalen in de reeks 'Suske en Wiske in het kort'. Deze verhalen verschenen eerder vaak enkel in een luxe-editie of werden als promotiealbum uitgebracht. Luc Morjaeu tekende voor elk album een nieuwe cover.
In maart verschijnen de albums: De beestige brug, Pezige Peekah en De Galapagosgasten. Dit laatste verhaal verschijnt voor het eerst met de correcte titel. Het verscheen eerder als De Galapagosgassen, hoewel er nergens in het verhaal sprake is van gassen.
In juni staan de volgende drie gepland: De primitieve paljassen, Sinjeur Stekkepoot en Tante Biotica.
En in oktober van dit jaar: De toetercup, De tragische tante, Het vervloekte venster en De werken van Lambik.
De eerste 3 titels zijn vanaf maart te koop.

In maart verschijnen de albums: De beestige brug, Pezige Peekah en De Galapagosgasten. Dit laatste verhaal verschijnt voor het eerst met de correcte titel. Het verscheen eerder als De Galapagosgassen, hoewel er nergens in het verhaal sprake is van gassen.
In juni staan de volgende drie gepland: De primitieve paljassen, Sinjeur Stekkepoot en Tante Biotica.
En in oktober van dit jaar: De toetercup, De tragische tante, Het vervloekte venster en De werken van Lambik.
De eerste 3 titels zijn vanaf maart te koop.

- ArjenLeine
- Bezoeker
Bedankt Sandr. Leuk om eindelijk te snappen, van die 'gassen'!