- De Bloedbroeders!
Ik ben benieuwd.

dan hoop ik dat ik hem via via nog kan krijgensonnie schreef:Ben bloeddonor dus heb hem net aangevraagd
Ps is exclusief voor bloeddonoren dus zal niet in de normale verkoop te koop zijn.
Cees, ik hou van jou.cees schreef:Kon helaas geen bloed afstaan,omdat ik de maximale leeftijd had van 65 en dan kan je geen bloed meer afstaan ,en heb mijn vrouw voor mijn dat wel gedaan dus kan 14 Juni het wel besproken album afhalen in Terneuzen.Dus een tip voor als je van elkander houd doe je dat voor mekaar.
Hamirubi schreef:Cees, ik hou van jou.cees schreef:Kon helaas geen bloed afstaan,omdat ik de maximale leeftijd had van 65 en dan kan je geen bloed meer afstaan ,en heb mijn vrouw voor mijn dat wel gedaan dus kan 14 Juni het wel besproken album afhalen in Terneuzen.Dus een tip voor als je van elkander houd doe je dat voor mekaar.
Dus gelieve het album op te sturen naar:
Kasteeldreef 17
9900 Eeklo
België
Alvast bedankt!
Beste Cees, nou ben ik werkelijk "shocked" en "not amused"!cees schreef:Ik schreef toch duidelijk ,als je van mekaar houd doe je dat .Je kan wel van mijn houden maar ik niet van jullie dus er wordt niets op gestuurd .
Het zit diep...cees schreef:Vind het ook jammer maar je weet als ik er meer had kunnen bemachtigen had ik zeker aan je gedacht .Moet nu even het verdriet verwerken betreft het eerste deel Amoras.Daar krijg je tranen van over je wangen,en dan durven ze nog de naam Willy Vandersteen boven aan het album te zetten als je de eerste pagina open sla.
AJG schreef:Het zit diep...cees schreef:Vind het ook jammer maar je weet als ik er meer had kunnen bemachtigen had ik zeker aan je gedacht .Moet nu even het verdriet verwerken betreft het eerste deel Amoras.Daar krijg je tranen van over je wangen,en dan durven ze nog de naam Willy Vandersteen boven aan het album te zetten als je de eerste pagina open sla.