[Kortverhaal] De koppige kluizenaar
- Heer Walter
- Suske en Wiske kenner
- Contacteer:
mooi.
ik hoop alleen dat de scenarist een talentje is.
tekeningen zullen wel goed komen.
ik hoop alleen dat de scenarist een talentje is.
tekeningen zullen wel goed komen.
Wie is Jonathan Donker?
Wat doet ie?
Vind het antwoord op:
http://groups.msn.com/DonkerOnline/
de site over een nieuw fenomeen...
Wat doet ie?
Vind het antwoord op:
http://groups.msn.com/DonkerOnline/
de site over een nieuw fenomeen...
- Ellen82
- Suske en Wiske Megafan
Het zal inderdaad tijd worden dat we bij de volgende actie niet weer met z'n allen 'De witte gems' en 'Het verborgen volk' moeten kopen. Dat nieuwe verhaal, is dat het verhaal dat zich ging afspelen in de buurt van waar Erik woont? Of heb ik het nu helemaal verkeerd? 

Naar Weutteren. Waar ligt dat? Een half uur boven Teutteren.
- Rikki - Erik
- DE Suske en Wiske freak!
- Contacteer:
Dat zou gaaf zijn 

Nu volledig online te lezen: Afstudeerproject én tevens promotie-stripverhaal voor de studie CMD
Huh?? Ik wist niet dat er zich een verhaal in Noord-Brabant ging afspelen?!Ellen82 schreef:Het zal inderdaad tijd worden dat we bij de volgende actie niet weer met z'n allen 'De witte gems' en 'Het verborgen volk' moeten kopen. Dat nieuwe verhaal, is dat het verhaal dat zich ging afspelen in de buurt van waar Erik woont? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
- Ellen82
- Suske en Wiske Megafan
Daar was toch eens iets over gezegd hier op het forum. Al een hele tijd geleden hoor. En het kan ook zijn dat het niet Erik was maar iemand anders. Wie weet daar nog iets van, want zoals jullie merken kan ik mij het niet meer zo goed herinneren... 

- Ellen82
- Suske en Wiske Megafan
Ik heb het al gevonden en ik zat inderdaad fout. Het was Erik die het nieuws voor het eerst postte, vandaar dat ik dacht dat het bij hem in de buurt was, maar dat was dus niet zo. Ik had het over dat verhaal dat er (volgens de gemeente zelf althans) zou komen over Zoetermeer. Zoetermeer, Oosterweel, als Belg lijkt dat allemaal een beetje op elkaar hé. Maar, soit, ik was fout, dus forget it!

bwoh ja, Oosterweel ligt/lag (het is van de kaart geveegd, uitgezonderd het kerkje) aan de Antwerpse havenZoetermeer, Oosterweel, als Belg lijkt dat allemaal een beetje op elkaar hé. Maar, soit, ik was fout, dus forget it!
het is 1 van de dorpen die is moeten wijken voor de haven, net zoals bijvoorbeeld Wilmarsdonk
-
- Admin
- Ramon
- Admin
- Contacteer:
Het Geheim van Oosterweel (dat was de werktitel) verschijnt volgend jaar in het 2e X-Large boek met de titel "De Koppige Kluizenaar"! Het is getekend door Bruno en geschreven door Peter. Ben reuze-benieuwd! Kijk hier voor meer info, dank aan Tom voor het plaatsen