[Kortverhaal] Sinjeur Stekkepoot

Bespreek hier de verhaal-lijnen en scenario's (dus de inhoud van de boeken)
Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 07 mar 2007, 14:51

Ik denk dat kortverhalen ze gewoon makkelijker afgaan.

joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 07 mar 2007, 17:12

Rikki - Erik schreef:Heel goed scenario! Ook een mooie inkleuring. Grappig dat Weerwaterman ook al in dit verhaal voorkomt (fontein). Het middelste plaatje van strook 36 doet je denken dat Wiske de zak expres (met een bedoeling) toch doorgooit. Toch is dit niet zo - foutje van de tekenaar? Dit keer heb ik ook weinig aan te merken op het gedrag van de hoofdfiguren, behalve op de nonchalantheid van Wiske.
Waar ik een probleem van maak is dat Sinjeur Stekkepoot en zijn kater teveel lijken op de burgemeester van Altenfels en zijn koddige kater. Ten eerste; waarom herkennen Sus, Wis en tante hun niet? Daarnaast gaat er wellicht anders gekeken worden naar het bestaande karakter uit 'De koddige kater' dankzij de andere invulling in dit verhaal.

Recyclage is alleen de moeite als het goed gebeurd.
Een 9.
helemaal mee eens met dat laatste :wink: De recyclage van oud papier is een belangrijk element die actief bijdraagt tot de vermindering van de afvalberg.
:wink:

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 08 mar 2007, 10:14

Dat geldt gewoon over het algemeen... toch? ;)

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 16 sep 2007, 15:48

Beetje gek hoe Wiske er uit ziet op de cover (stickerboek)...!

Hedlims
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Hedlims » 17 sep 2007, 19:16

Rikki - Erik schreef:Beetje gek hoe Wiske er uit ziet op de cover (stickerboek)...!
Viel mij ook op!

cees
Forum voor de Fans fan

stickers

Bericht door cees » 14 dec 2007, 19:52

Wil niet vervelend doen maar ben al vast begonnen met de stickers te plakken in de daarvoor bestemde album.( sinjeur stekkepoot )Wat me tegenzit het niet aansluitende stickers die door de drukkerij niet op de juiste wijze zijn gedrukt,en dan passen ze niet aan elkaar.En dat is zeker het geval bij sticker 9-10 en 58-59.Hebben die ook al begonnen zijn met plakken daar last van of heb ik just de mis drukken in mijn bezit.En bij sommige stickers moet met kunst en vliegwerk de juist aansluiting vinden door de randjes een mm af te knippen.Ik zeg het hoef natuurlijk niet bij alle stickers kan wat mis drukken bij zitten.Dat is ook het zelde probleem geweest bij het sticker album De hamer van Thor .Dus mensen kijk voor mijn even die de stickers in bezit hebben van sinjeur stekkepoot of de nummers die ik vermelde ook drukfouten zijn.Ik hoor het wel en zou nog wel van deze stickers tegen komen,zie wel wat ik dan doe.Groetjes.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

jerom39
Die-hard fan

Re: stickers

Bericht door jerom39 » 14 dec 2007, 20:32

cees schreef:Wil niet vervelend doen maar ben al vast begonnen met de stickers te plakken in de daarvoor bestemde album.( sinjeur stekkepoot )Wat me tegenzit het niet aansluitende stickers die door de drukkerij niet op de juiste wijze zijn gedrukt,en dan passen ze niet aan elkaar.En dat is zeker het geval bij sticker 9-10 en 58-59.Hebben die ook al begonnen zijn met plakken daar last van of heb ik just de mis drukken in mijn bezit.En bij sommige stickers moet met kunst en vliegwerk de juist aansluiting vinden door de randjes een mm af te knippen.Ik zeg het hoef natuurlijk niet bij alle stickers kan wat mis drukken bij zitten.Dat is ook het zelde probleem geweest bij het sticker album De hamer van Thor .Dus mensen kijk voor mijn even die de stickers in bezit hebben van sinjeur stekkepoot of de nummers die ik vermelde ook drukfouten zijn.Ik hoor het wel en zou nog wel van deze stickers tegen komen,zie wel wat ik dan doe.Groetjes.
Cees

dit heeft totaal niets met drukfouten te maken

dit is eerder het verkeerd snijden van de bladzijden in de 356 stickertjes

cees
Forum voor de Fans fan

stickers

Bericht door cees » 15 dec 2007, 07:07

Jerom heb er veel worden aan vuil gemaakt,maar dat is wat ik bedoelde het verkeerd snijden daar van.Eigenlijk wel jammer want nu maar af wachten of je stickers in handen krijg die wel juist zijn gesneden.En men zegt wel eens geduld is een schone zaak.Laten we daar maar vanuit gaan. :wink:
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

Lila
Suske en Wiske kenner

Bericht door Lila » 21 dec 2007, 15:09

Op de site van Studio Vandersteen het hele verhaal "Sinjeur Stekkepoot".

Iersmeisje
Bezoeker

Bestelling stickers bij COOP

Bericht door Iersmeisje » 23 jan 2008, 18:26

Vroeg me zo af:
Ik heb de stickers voor het album besteld met het speciale bestelformulier van COOP zo rond de Sinterklaas alweer. Het zou ongeveer 4 weken duren. Ondertussen gebeld en het was wel heel druk geweest met de aanvragen.

Zijn er meer mensen die nog zitten te wachten op hun bestelling? :roll:

bertje
Suske en Wiske fan

Re: Bestelling stickers bij COOP

Bericht door bertje » 23 jan 2008, 20:09

Iersmeisje schreef:Vroeg me zo af:
Ik heb de stickers voor het album besteld met het speciale bestelformulier van COOP zo rond de Sinterklaas alweer. Het zou ongeveer 4 weken duren. Ondertussen gebeld en het was wel heel druk geweest met de aanvragen.

Zijn er meer mensen die nog zitten te wachten op hun bestelling? :roll:
ik ken toevallig één van de bazen van een coop en die zij mij dat er een grote vertraging is om dat er te veel aanvragen waren

comicFREAK*
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door comicFREAK* » 24 jan 2008, 18:01

Lila schreef:Op de site van Studio Vandersteen het hele verhaal "Sinjeur Stekkepoot".
safe 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

RijntjeDonkerwoud
Suske en Wiske kenner

Bericht door RijntjeDonkerwoud » 25 jan 2008, 11:54

Net de versie op de site gelezen, en ik vond het persoonlijk best een aardig verhaaltje. Woordgrapjes te over, maar binnen het kader van dit verhaal paste het zowaar juist wel. Het geeft het wel een wrang gevoel dat het niveau van de reguliere reeks nauwelijks meer afwijkt van die van een dergelijk kortverhaal.

Sandr
Suske en Wiske Megafan

Re: [Kortverhaal] Sinjeur Stekkepoot

Bericht door Sandr » 26 apr 2019, 18:12

Afbeelding

SWvx
Suske en Wiske Megafan

Re: [Kortverhaal] Sinjeur Stekkepoot

Bericht door SWvx » 29 apr 2019, 21:30

Sandr schreef:
26 apr 2019, 18:12
Afbeelding