[Kortverhaal] De primitieve paljassen

Bespreek hier de verhaal-lijnen en scenario's (dus de inhoud van de boeken)
joepie
Forum voor de Fans fan

Bericht door joepie » 08 apr 2007, 11:34

wat is er over van de doelstelling van willy om zo veel mogelijk kinderen te laten genieten van de verhalen van suske en wiske
bah !
het zal wel samen hangen met contract met de grootste flauwste familie van nederland , dat het niet gewoon als album uit mag komen

wanneer komt er een eind aan deze commerciele lijdensweg :?:

Arthur
Suske en Wiske fan

Bericht door Arthur » 08 apr 2007, 12:53

joepie schreef:wat is er over van de doelstelling van willy om zo veel mogelijk kinderen te laten genieten van de verhalen van suske en wiske
bah !
het zal wel samen hangen met contract met de grootste flauwste familie van nederland , dat het niet gewoon als album uit mag komen

wanneer komt er een eind aan deze commerciele lijdensweg :?:
Misschien was het de doelstelling van Willy om zoveel mogelijk van zijn kinderen te laten genieten van het geld verdiend met met de verhalen van Suske en Wiske.

Hoe dan ook: de huidige generatie makers doet het puur voor het geld en niet uit barmhartigheid. Het is een gewoon commercieel product en zo lang het verkoopt is er voor de makers geen reden om het beter te doen!

comicFREAK*
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door comicFREAK* » 15 apr 2007, 15:00

Suske en Wiske en ECI (11/04/'07)
Boekenclub ECI bestaat dit jaar veertig jaar. Dat wordt onder meer gevierd met een speciale Suske en Wiske uitgave. De primitieve paljassen, eerder verschenen in Troskompas, zal in een softcover editie verschijnen voor de boekenclub. Het boek is gepersonaliseerd en bevat diverse extra pagina's met spelletjes. Leden van de club die een bestelling doen of mensen die in mei of juni lid worden ontvangen het stripboek als geschenk.
--------------------------------------------------------------------------------
http://img451.imageshack.us/my.php?imag ... senuc3.jpgbron: de fameuze fanclub

Zal deze te verkrijgen op de fanclubdag, zoja, onder de prijs van €10?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

roymanders
Forum voor de Fans fan
Contacteer:

Bericht door roymanders » 15 apr 2007, 15:07

beste poster hierboven ;-)

kun je ff je avatar aanpassen, hij is nogal groot..
stoort bij het lezen van dit forum :wink:

comicFREAK*
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door comicFREAK* » 15 apr 2007, 15:38

Okidokie, pianismoki :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

cees
Forum voor de Fans fan

ECI boekenclub 'de primitieve paljassen'

Bericht door cees » 20 apr 2007, 14:04

In versus 77 werd medegedeeld over de actie van ECI boekenclub,heb geinformeerd om wat albums te kunnen benachtigen voor digenen die geen lid zijn van ECI ,om toch aan het album te komen,maar helaas kon praten als brugman ,maar kreeg de mededeling dat ze aan regels verbonden zijn en daar niet van mogen afwijken.
Eerst werd er gezegd dat het een Belgiche actie was ,en hoe ik aan deze informatie kwam,heb toen medegedeeld dat het in een fanclub blad stond over de actie.Dus zover jullie het heb kunnen lezen in de Versus 77,wordt het toch ook een nederlandse actie.Daar ik ook lid ben van de ECI.zal het bij de volgende bestelling in mei het album er bij zitten.Heb gevraagd als ik 3 bestellingen doe dat ik dan ook drie albums krijg.dan moet je wel de bestellingen doen op 3 verschillende data-s.dus dat ga ik dan ook doen.het zal mijn benieuwen.En dat herhaal ik dan ook weer in Juni,en dan heb ik weer drie albums.het zal mijn benieuwen hoe dat gaat uit pakken.Als het goed uit pakt dan kunnen er enkele fan leden er ook van profiteren,maar laten we het maar eerst af wachten . :wink: :wink:

Ik zal het hier even vermelden ,heb nu al wat mailtjes gekregen van wat fanleden of ze een reclame uitgave van ECI al kunnen krijgen evt.tegen betaling,dat tegen betaling daar begin ik niet aan krijg ze ook maar he.Maar a.u.b verzamelaars laten we eerst maar even af wachten of ik ze wel krijg zoals ik beschreven heb.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

goofy22
Suske en Wiske Megafan

Bericht door goofy22 » 20 apr 2007, 16:56

Een ieder die geen lid is, kan toch gewoon voor een jaar lid worden???
Dan krijg je het album toch ook?

cees
Forum voor de Fans fan

lid worden

Bericht door cees » 20 apr 2007, 18:09

Maar dan ben je wel een jaar verplicht om boeken af nemen,en dat is elke maand een bestelling doen.ben je vergeten te bestellen dan stuur ECI een boek van de maand en dat kan wel eens een heel duur boek zijn.en dat risico zal ik toch maar niet nemen.Maar ieder moet dat zelf maar uit zoeken vind ik.Groetjes :cry: :cry:

rover12031@outlook.com

goofy22
Suske en Wiske Megafan

Bericht door goofy22 » 20 apr 2007, 19:24

Volgens mij hoef je maar een keer per kwartaal (3 maanden) te bestellen. Bovendien kun je naast boeken ook kiezen uit CD's en DVD's.

Verder krijg je als nieuw lid nog drie boeken CD's / DVD's naar keuze voor 5 euro. Kortom, het lijkt mij de moeite waard om hiervoor lid te worden.

Ramon
Admin
Contacteer:

Bericht door Ramon » 20 apr 2007, 20:14

't Is inderdaad eenmaal per kwartaal en je wordt ruim op tijd geïnformeerd als die datum er weer aan zit te komen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

cees
Forum voor de Fans fan

eci

Bericht door cees » 21 apr 2007, 10:01

Ramon / Goofy 22 Jullie hebben inderdaad gelijk, :oops: heb het nog even aan mijn vrouw gevraagd maar je moet maar 1X een bestelling te plaatsen in de drie maanden,dus 4 verplichte bestellingen.Ik dacht werkelijk dat er 1X in de maand moest bestellen,maar het tegendeel is waar.omdat er elke maand een pakketje binnen kwam van ECI dacht ik dat het verplicht was,maar mijn vrouw houdt van western muziek en hoofdzakelijk film muziek.Het is haar hobby en daarom dacht ik zo.Dus heren sorry.dus nu allemaal lid woorden van ECI.voor een jaar wat al geopperd is. :wink: :wink:

rover12031@outlook.com

De Straatridder
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door De Straatridder » 22 apr 2007, 05:33

Ik ben lid :D 'k heb al opgezegd (per 1 jan 2008), maar zal de komende maanden wel van de actie kunnen profiteren.

Drenth
Forum voor de Fans fan

Bericht door Drenth » 25 apr 2007, 12:27

Vandaag opgehaald bij ECI Hoog Catharijne

Ondanks dat ik geen lid was toch een exemplaar meegekregen voor de prijs van € 1,99
Jammer genoeg mocht ik maar 1 meenemen.

Teaser ....

Wie zegt er nu in dit verhaal
Nonkel niet tevreden ?

cees
Forum voor de Fans fan

eci

Bericht door cees » 04 mei 2007, 10:47

Vandaag binnen gekregen 4 albums via de boekenclub ECI,Maar zal je er meer willen hebben dan kan je ze gewoon bestellen.Wat me wel opvalt is de kleur rood en ook de glans die ze gebruikt hebben bij de laats uit gebrachte album De krasse kroko.En dan de laatste 6 pagina-s met spel en puzzels.Dus we kunnen er weer tegenaan.Succes :lol: :lol:

rover12031@outlook.com

cees
Forum voor de Fans fan

ECI

Bericht door cees » 08 mei 2007, 15:42

Hier ben ik weer over de album de primtieve paljassen ik kan 10 verzamelaars gelukkig maken met het album,wie het eerst komt heb zo album,en kijk niet naar de persoon in kwestie.vriendjes politiek kan ik niet .groetjes

rover12031@outlook.com

Plaats reactie