Nieuw verhaal over Kampen en Zwolle

Bespreek hier de verhaal-lijnen en scenario's (dus de inhoud van de boeken)
Plaats reactie
Antoon
Admin

Nieuw verhaal over Kampen en Zwolle

Bericht door Antoon » 22 aug 2005, 08:06

Op Suske en Wiske op het WWW is te lezen dat Paul Geerts een idee heeft geopperd voor een nieuw verhaal over de strijd tussen de Hanze steden Kampen en Zwolle.
Aan de ene kant lijkt het me leuk om weer eens een nieuw verhaal te lezen dat zich in het verleden plaatsvindt; aan de andere kant doet het me ook weer terugdenken aan het idee van Marc 'Schat van Oranje', ook een historisch verhaal :roll: .

morjau
Suske en Wiske kenner

Re: Verhaal over Kampen en Zwolle

Bericht door morjau » 22 aug 2005, 12:13

bij de schat van oranje beloofde ze ook dat het een fanstastisch verhaal ging worden, ma het is er nooit van gekomen...
suske en wiskefreak zijn is een levensstijl

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 22 aug 2005, 12:22

Zo bedoelde ik het niet. Ik had meer het idee van dat Marc bezig was met een geschiedenis-verhaal en dat het nieuwe team met 'hetzelfde idee' aan de slag gaat. Dat is natuurlijk wel heel kort door de bocht want er zijn zoveel verhalen geschreven die zich afspelen in het verleden en het is niet typisch iets van Marc. Maar het was het eerste wat door mijn hoofd schoot.

Pourqie-Boy
Suske en Wiske fan

Bericht door Pourqie-Boy » 22 aug 2005, 21:22

mmm, ik vind niet dat ze hierbij terug grijpen naar Marc aangezien het eigenlijke idee voor dit verhaal van Paul komt en daar komt ook bij dat Suske en Wiske regelmatig in het verleden afspeelt. Iets wat eigenlijk bij Marc afgezien van zijn beginselen voor het Oranje verhaal en voor De formidabele fantast (bij mijn weten) nooit aanbod is gekomen na het vertek van Paul Geerts.

jc
Suske en Wiske Megafan

Bericht door jc » 22 aug 2005, 21:30

Pourqie-Boy schreef: mmm, ik vind niet dat ze hierbij terug grijpen naar Marc aangezien het eigenlijke idee voor dit verhaal van Paul komt en daar komt ook bij dat Suske en Wiske regelmatig in het verleden afspeelt. Iets wat eigenlijk bij Marc afgezien van zijn beginselen voor het Oranje verhaal en voor De formidabele fantast (bij mijn weten) nooit aanbod is gekomen na het vertek van Paul Geerts.
Idd dat is iets wat ik ook altijd miste in (bijna) alle verhalen van Marc

Ruben
Forum voor de Fans fan

Bericht door Ruben » 22 aug 2005, 23:18

Tja, als hij ontslagen wordt vlak voordat hij een blokje met geschiedenisverhalen wil maken... :roll:

Pourqie-Boy
Suske en Wiske fan

Bericht door Pourqie-Boy » 23 aug 2005, 09:01

Ruben schreef:Tja, als hij ontslagen wordt vlak voordat hij een blokje met geschiedenisverhalen wil maken... :roll:
Ja oké dat kan je nu wel zeggen maar je kan totaal niet zeggen dat de nieuwe studio Marc achternagaat met historische verhalen want dat is helemaal niet zo...

H@gar
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door H@gar » 23 aug 2005, 12:53

Nope, je kan eigenlijk uberhaupt niet zeggen dat de studio Marc achterna gaat, ook niet in kwaliteit.... ;)
Afbeelding

Plaats reactie