[kortverhaal] Het betoverende boek

Bespreek hier de verhaal-lijnen en scenario's (dus de inhoud van de boeken)
SWvx
Suske en Wiske fan

Re: [kortverhaal] Het betoverende boek

Bericht door SWvx » 15 mar 2019, 17:01

Sandr schreef:
05 mar 2019, 19:18
Dom zijn ze natuurlijk niet.. die 10 korteverhalen die verschijnen aan de hoge prijs van €7,95 per strip.. bezorgen nu natuurlijk wel de nodige stickers voor dit album
Verkopen ze die kortverhalen ook bij Standaard Boekhandel? Ik dacht dat die alleen in stripspeciaalzaken gingen terechtkomen. Ik heb ze alleszins nog niet gezien bij Standaard Boekhandel.

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 15 mar 2019, 17:08

S&W lover schreef:
11 mar 2019, 18:28
Michiel schreef:
11 mar 2019, 18:03
Als je op de normale manier aan dit album wilt komen dan ben je ook zo 75 euro armer omdat je tijdschriften en boeken moet kopen bij de standaard boekhandel. En dan zijn er van die figuren die daar garen bij spinnen omdat ze makkelijk aan die stickers kunnen komen, of het nou via hun werk is of via via. Vervolgens een album volplakken en makkelijk geld verdienen. Doet me denken aan die andere speciale albums die dan alleen in Belgie verkrijgbaar waren en tegen idiote prijzen in Nederland op marktplaats werden aangeboden. Ik wacht wel op de heruitgave, het liefst zonder die armoedige stickers.
Volledig mee eens. Snap sowieso het nut niet van een strip in stickeralbum vorm. Ik vind De Venijnige Vanger en Sinjeur Stekkepoot zeer onprettig lezen door die stickertjes. Het lijkt me een geweldig verhaal dus ik wacht ook op een eventuele heruitgave!
De venijnige vanger zou deze maand nog moeten heruitgegeven worden...

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 15 mar 2019, 17:16

Aan 1 zakje per 5 euro wordt het wel moeilijk om aan al die stickers te geraken. Temeer daar de actie amper twee maand duurt. Ik heb nu al 4 zakjes. Ik weet niet goed wat ik in de resterende anderhalve maand nog kan kopen om aan nog minstens 11 zakjes te geraken. Zoveel nieuwe strips gaan er in die tijd ook niet meer verschijnen. Er is eigenlijk ook maar één nieuwe verschijningsdatum in de resterende tijd. Midden april. De nieuwe uitgaven van mei verschijnen in principe maar na afloop van de actie. Ik geloof dus nooit dat ze al die zakjes gaan uitgedeeld krijgen. Ik vind het ook jammer dat er geen unieke nummers op de zakjes staan. Je kan dus ook niet weten welke je al hebt en welke niet. Ik heb wel nog een reeks communies in de familie in het verschiet, misschien kan ik de neefjes en nichtjes wel plezieren met wat jeugdboeken...

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Bericht door Eszie91 » 18 mar 2019, 12:26

SWvx schreef:
15 mar 2019, 17:16
Aan 1 zakje per 5 euro wordt het wel moeilijk om aan al die stickers te geraken. Zoveel nieuwe strips gaan er in die tijd ook niet meer verschijnen. Er is eigenlijk ook maar één nieuwe verschijningsdatum in de resterende tijd. Midden april.Ik geloof dus nooit dat ze al die zakjes gaan uitgedeeld krijgen. IIk heb wel nog een reeks communies in de familie in het verschiet, misschien kan ik de neefjes en nichtjes wel plezieren met wat jeugdboeken...
In principe krijg je een zakje voor iedere € 5,- die je uitgeeft in de boekhandel/webshop, niet alleen strips. (niet op tabak, loten etc)

Toevallig heb ik de laatste tijd geen strips gekocht en kon ik aardig wat leuke dingen kopen bij de Standaard. Het boek heb ik denk 2/3 vol. Voor de laatste stickers zoek ik wel nog even online.
Gewoon een geeky fan girl
Mijn blog

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 18 mar 2019, 14:10

Eszie91 schreef:
18 mar 2019, 12:26
SWvx schreef:
15 mar 2019, 17:16
Aan 1 zakje per 5 euro wordt het wel moeilijk om aan al die stickers te geraken. Zoveel nieuwe strips gaan er in die tijd ook niet meer verschijnen. Er is eigenlijk ook maar één nieuwe verschijningsdatum in de resterende tijd. Midden april.Ik geloof dus nooit dat ze al die zakjes gaan uitgedeeld krijgen. IIk heb wel nog een reeks communies in de familie in het verschiet, misschien kan ik de neefjes en nichtjes wel plezieren met wat jeugdboeken...
In principe krijg je een zakje voor iedere € 5,- die je uitgeeft in de boekhandel/webshop, niet alleen strips. (niet op tabak, loten etc)

Toevallig heb ik de laatste tijd geen strips gekocht en kon ik aardig wat leuke dingen kopen bij de Standaard. Het boek heb ik denk 2/3 vol. Voor de laatste stickers zoek ik wel nog even online.
Probleem is dat ik daar op amper twee maand doorgaans niet veel uitgeef. Voor mezelf koop ik daar hoofdzakelijk strips. Ik dacht dat de actie aanliep bij aankoop van strips en jeugdboeken. Het gaat immers om een actie om de jeugdboekenmaand te promoten.

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 30 apr 2019, 17:05

S&W lover schreef:
11 mar 2019, 18:28
Michiel schreef:
11 mar 2019, 18:03
Als je op de normale manier aan dit album wilt komen dan ben je ook zo 75 euro armer omdat je tijdschriften en boeken moet kopen bij de standaard boekhandel. En dan zijn er van die figuren die daar garen bij spinnen omdat ze makkelijk aan die stickers kunnen komen, of het nou via hun werk is of via via. Vervolgens een album volplakken en makkelijk geld verdienen. Doet me denken aan die andere speciale albums die dan alleen in Belgie verkrijgbaar waren en tegen idiote prijzen in Nederland op marktplaats werden aangeboden. Ik wacht wel op de heruitgave, het liefst zonder die armoedige stickers.
Volledig mee eens. Snap sowieso het nut niet van een strip in stickeralbum vorm. Ik vind De Venijnige Vanger en Sinjeur Stekkepoot zeer onprettig lezen door die stickertjes. Het lijkt me een geweldig verhaal dus ik wacht ook op een eventuele heruitgave!
Sinjeur Stekkepoot is deze en volgende week te vinden (alsook drie andere kortverhalen) bij Kruidvat.

Sandr
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Sandr » 30 apr 2019, 17:17

Heb momenteel het album en volledige set stickers 3x. Plakte ze er wel niet in om voordeel te bieden van niet ingeplakte sets bij eventuele doorverkoop.

Sandr
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Sandr » 30 apr 2019, 17:20

SWvx schreef:
15 mar 2019, 17:01
Sandr schreef:
Dom zijn ze natuurlijk niet.. die 10 korteverhalen die verschijnen aan de hoge prijs van €7,95 per strip.. bezorgen nu natuurlijk wel de nodige stickers voor dit album
Verkopen ze die kortverhalen ook bij Standaard Boekhandel? Ik dacht dat die alleen in stripspeciaalzaken gingen terechtkomen. Ik heb ze alleszins nog niet gezien bij Standaard Boekhandel.
Ik mailde standaard boekenhandel ervoor en hun vertelde dat je ze via hun kon kopen.

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 30 apr 2019, 19:03

Sandr schreef:
30 apr 2019, 17:20
SWvx schreef:
15 mar 2019, 17:01
Sandr schreef:
Ik mailde standaard boekenhandel ervoor en hun vertelde dat je ze via hun kon kopen.
Ja dat wist ik ondertussen. Ik heb er twee bij hen gekocht. Wel besteld via de site. In de winkels liggen ze niet.

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 30 apr 2019, 19:04

Sandr schreef:
30 apr 2019, 17:17
Heb momenteel het album en volledige set stickers 3x. Plakte ze er wel niet in om voordeel te bieden van niet ingeplakte sets bij eventuele doorverkoop.
3 volledige sets? Hoe deed je dat? :shock: Ik heb er nog steeds niet één volledig.

Sandr
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Sandr » 30 apr 2019, 21:05

Heb hem op Facebookpagina staan en krijg van vele mensen uit de gemeente hun stickers. 3sets compleet en super veel dubbele.

1(5)-3-5(3)-10-11(3)-13-14-16(2)-18-19(2)-20(2)-21-22(2)-23(5)-26-30-32-33(3)-35-36(3)-37(3)-39-42(3)-44-45-47-48-49-53-54(2)-56-58-60(3)-61(2)-65(4)-66(4)-67-69(3)-70(3)-71(2)-75

Ven nog aan twijfelen voor 4de aangezien de actie nog even loopt en ik al veel dubbele heb

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 10 mei 2019, 23:05

Ik vraag mij af hoe lang die actie nog loopt. Ik dacht dat het nu de laatste week was, maar ik kwam deze week in een paar Standaard Boekhandels en merkte op dat er nog wat volle dozen stickers stonden...

Sandr
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Sandr » 11 mei 2019, 13:15

“ Tot 12 mei heb je de tijd om alle 75 stickers te verzamelen.”

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 15 mei 2019, 17:07

Moest er iemand nog steeds stickers nodig hebben, ze doen in heel wat standaard boekhandels ruilnamiddagen om je albums te helpen vervolledigen. Er doen zelfs meer winkels mee dan op de website staan aangeven. Vandaag waren de eerste en zo ik heb eindelijk mijn twee nog ontbrekende stickers kunnen vinden. Mijn album werd meteen afgestempeld "voor volledigheid" en ik heb zo een gratis ticket voor Comics Station gekregen.

Plaats reactie