[kortverhaal] Het betoverende boek

Bespreek hier de verhaal-lijnen en scenario's (dus de inhoud van de boeken)
Sandr
Suske en Wiske fan

[kortverhaal] Het betoverende boek

Bericht door Sandr » 25 feb 2019, 17:39

Standaard Boekhandel viert de start van de Vlaamse Jeugdboekenmaand met het exclusieve kortverhaal 'Het betoverende boek'. Het album verschijnt 1 maart als stickerboek gratis bij aankoop van €19,95 aan jeugdboeken en/of strips en kan ook los worden gekocht voor €2,99. De stickers ontvang je in pakjes van 5 stuks per aankoopschijf van 5 euro (met uitzondering van pers en media-acties). Tot 12 mei heb je de tijd om alle 75 stickers te verzamelen. Is het album vol? Dan kan je niet alleen het verhaal lezen, maar heb je ook een gratis toegangsticket bij elkaar gespaard voor Comics Station Antwerp!

Afbeelding

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Re: [kortverhaal] Het betoverende boek

Bericht door Eszie91 » 25 feb 2019, 23:36

Op de facebookpagina van Luc Morjeau is de eerste pagina te lezen van dit verhaal. Dit lijkt me een supertof verhaal om te lezen, zeker omdat ik altijd wel graag met mijn neus in de (strip)boeken zit.

Ik vind het jammer dat er - zo ver ik het weet - geen Standaard Boekwinkels zijn bij mij in de buurt. (en daarnaast weet ik ook wel zeker dat het mij niet zou lukken om een album vol te krijgen, want zoveel heb ik nooit nodig bij een boekwinkel)
Laatst gewijzigd door Eszie91 op 01 mar 2019, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewoon een geeky fan girl
Mijn blog

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Bericht door S&W lover » 26 feb 2019, 18:18

Inderdaad een gemiste kans. Lijkt me een erg leuk en origineel verhaal. Dan liever een supermarkt! Wordt gek van al die voetbalplaatjes...
Ook echt heel jammer dat het niet in Nederland is :ownee:

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 27 feb 2019, 00:08

De volgende maanden zal ik mijn strips dan maar enkel bij Standaard Boekhandel kopen zeker. Aan de huidige verkoopprijs van strips krijg je al vijf zakjes per strip...

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Bericht door Eszie91 » 01 mar 2019, 11:55

Uitgeverij Standaard is wel hard bezig met de promotie van het album. Leuk om te zien.
Mijn blog

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Bericht door Eszie91 » 01 mar 2019, 12:11

Ik heb net gelezen dat je het album ook gratis krijgt als je voor 20 euro of meer besteld via de site. Ik kan alleen niet duidelijk vinden of het ook voor de stickers geldt. Ik denk haast van wel.
Mijn blog

Sandr
Suske en Wiske fan

Bericht door Sandr » 01 mar 2019, 12:33

Eszie91 schreef:
01 mar 2019, 12:11
Ik heb net gelezen dat je het album ook gratis krijgt als je voor 20 euro of meer besteld via de site. Ik kan alleen niet duidelijk vinden of het ook voor de stickers geldt. Ik denk haast van wel.
Het album verschijnt 1 maart als stickerboek gratis bij aankoop van €19,95 aan jeugdboeken en/of strips en kan ook los worden gekocht voor €2,99. De stickers ontvang je in pakjes van 5 stuks per aankoopschijf van 5 euro (met uitzondering van pers en media-acties).

Sandr
Suske en Wiske fan

Bericht door Sandr » 05 mar 2019, 19:18

Dom zijn ze natuurlijk niet.. die 10 korteverhalen die verschijnen aan de hoge prijs van €7,95 per strip.. bezorgen nu natuurlijk wel de nodige stickers voor dit album

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Bericht door S&W lover » 05 mar 2019, 19:51

Sandr schreef:
05 mar 2019, 19:18
Dom zijn ze natuurlijk niet.. die 10 korteverhalen die verschijnen aan de hoge prijs van €7,95 per strip.. bezorgen nu natuurlijk wel de nodige stickers voor dit album
Kosten de heruitgegeven kortverhalen 7,95?!!! Daar zeg ik nu eens miljaar op zeg! Belachelijke prijs!

Sandr
Suske en Wiske fan

Bericht door Sandr » 05 mar 2019, 20:41

S&W lover schreef:
05 mar 2019, 19:51
Sandr schreef:
05 mar 2019, 19:18
Kosten de heruitgegeven kortverhalen 7,95?!!! Daar zeg ik nu eens miljaar op zeg! Belachelijke prijs!
€6,95.. my mistake.. maar toch nog veel

http://www.fameuzefanclub.nl/nieuws/her ... halen.html

Sandr
Suske en Wiske fan

Bericht door Sandr » 10 mar 2019, 21:27

Ik mis zelf nog 10 vd 75 stickers. Op Facebook-pagina ‘superfans suske en wiske’ verkopen ze volle strips voor €60.. wel gigantisch hoog bedrag vind ik.

Michiel
Suske en Wiske fan

Bericht door Michiel » 11 mar 2019, 18:03

Als je op de normale manier aan dit album wilt komen dan ben je ook zo 75 euro armer omdat je tijdschriften en boeken moet kopen bij de standaard boekhandel. En dan zijn er van die figuren die daar garen bij spinnen omdat ze makkelijk aan die stickers kunnen komen, of het nou via hun werk is of via via. Vervolgens een album volplakken en makkelijk geld verdienen. Doet me denken aan die andere speciale albums die dan alleen in Belgie verkrijgbaar waren en tegen idiote prijzen in Nederland op marktplaats werden aangeboden. Ik wacht wel op de heruitgave, het liefst zonder die armoedige stickers.

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Bericht door S&W lover » 11 mar 2019, 18:28

Michiel schreef:
11 mar 2019, 18:03
Als je op de normale manier aan dit album wilt komen dan ben je ook zo 75 euro armer omdat je tijdschriften en boeken moet kopen bij de standaard boekhandel. En dan zijn er van die figuren die daar garen bij spinnen omdat ze makkelijk aan die stickers kunnen komen, of het nou via hun werk is of via via. Vervolgens een album volplakken en makkelijk geld verdienen. Doet me denken aan die andere speciale albums die dan alleen in Belgie verkrijgbaar waren en tegen idiote prijzen in Nederland op marktplaats werden aangeboden. Ik wacht wel op de heruitgave, het liefst zonder die armoedige stickers.
Volledig mee eens. Snap sowieso het nut niet van een strip in stickeralbum vorm. Ik vind De Venijnige Vanger en Sinjeur Stekkepoot zeer onprettig lezen door die stickertjes. Het lijkt me een geweldig verhaal dus ik wacht ook op een eventuele heruitgave!

Sandr
Suske en Wiske fan

Bericht door Sandr » 12 mar 2019, 18:53

Ben zelf boeken gaan kopen om te lezen en kreeg album gratis erbij + 7 pakjes stickers. Overige stickers heb ik via vrienden en vrienden van vrienden bij elkaar verzameld. Gaf er dus niets extra aan uit omdat ik dat boek toch wou gaan kopen. Kom nog 10 stickers te kort maar ruilde deze via 2dehands.be kosteloos met mijn dubbele. Maar wat je zegt over het onprettig lezen.. helemaal mee eens.

SWvx
Suske en Wiske fan

Bericht door SWvx » 15 mar 2019, 16:59

Michiel schreef:
11 mar 2019, 18:03
Maar dan heb je wel voor €75 strips en of boeken die je graag leest of die je misschien aan iemand kan schenken voor een verjaardag of zo. Als je enkel dat volle album voor €60 online koopt heb je ook enkel dat volle album. Toch een gigantisch verschil als je 't mij vraagt.
Laatst gewijzigd door SWvx op 15 mar 2019, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie