24 Maart '13 - Fameuze Fanclubdag

Wil je zien welke beurzen er nog aankomen, of wil je juist bespreken hoe het was? This is the place to be!
devergeet8ige50er
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Re: 24 Maart '13: Fameuze Fanclubdag

Bericht door devergeet8ige50er » 28 mar 2013, 05:52

sonnie schreef:Ik was er rond 12 uur volgens mij was hij toen al weg..

Ps. waarom verwacht je dat ik zoiets zou kopen (niet negatief bedoeld, ben gewoon nieuwsgierig :P)
Gewoon als Suske en Wiske fan of verzamel je alleen de albums,er waren er inderdaad niet zo heel veel en ze gingen snel.

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 28 mar 2013, 17:24

Er was een hele rolcontainer vol, maar die was inderdaad snel leeg. Er waren er ook meer besteld, maar helaas te weinig geleverd.

suske en wiske fan
Suske en Wiske fan

Bericht door suske en wiske fan » 29 mar 2013, 18:18

Het was inderdaad een leuke dag. :D
Ik ben met 2 volle tassen naar huis gegaan! :wink:
'K heb ook nog wat gratis weekbladen mee kunnen pikken :!: :lol:
Wat wel raar maar goed was, ik ben geen lid, maar hoefde wel de ledenprijs te betalen! :P

sonnie
Suske en Wiske Megafan

Bericht door sonnie » 03 apr 2013, 13:55

devergeet8ige50er schreef:

Ps. waarom verwacht je dat ik zoiets zou kopen (niet negatief bedoeld, ben gewoon nieuwsgierig :P)
Gewoon als Suske en Wiske fan of verzamel je alleen de albums,er waren er inderdaad niet zo heel veel en ze gingen snel.
Spaar ook sinds een jaar beeldjes. Jammer genoeg zat ik dit jaar wat krap bij kas. Dus was niet veel mogelijk.

Vond vooral dat beeldje van Lambik in de kostbare kader erg leuk (lambik op racefiets). Jammer genoeg niet genoeg geld daarvoor.

devergeet8ige50er
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door devergeet8ige50er » 03 apr 2013, 18:31

sonnie schreef:
devergeet8ige50er schreef:

Spaar ook sinds een jaar beeldjes. Jammer genoeg zat ik dit jaar wat krap bij kas. Dus was niet veel mogelijk.

Vond vooral dat beeldje van Lambik in de kostbare kader erg leuk (lambik op racefiets). Jammer genoeg niet genoeg geld daarvoor.
Ik heb ze allemaal behalve de grote versie van de familie toren ik vindt ze super en ik doe ook pogingen om ze zelf te maken.
http://www.devergeetachtigevijftiger.nl ... idder.html

satestokje1
Die-hard fan

Bericht door satestokje1 » 04 apr 2013, 11:53

satestokje1 schreef:ook het beeldje van Lambik was ook snel uitverkocht en helaas voor was ik te laat voor het beeldje van Lambik.
gewoon wachten het zit niks anders op.
wat onzin te weinig besteld door de fanclub, De knokkersburcht Lambik met een grote hamer en in kilt.
Weet iemand soms hoe lang dat duren voor dat het beeldje De knokkersburcht Lambik met een grote hamer en in kilt kan kopen.

Rikki - Erik
DE Suske en Wiske freak!
Contacteer:

Bericht door Rikki - Erik » 21 apr 2013, 17:40

Voor diegenen die goed zoeken: de foto's van de fanclubdag staan online op de fanclub website. Heb nog geen tijd gehad om er een aankondiging/verwijzing naar te maken. Komt vanavond of dinsdagavond.

devergeet8ige50er
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door devergeet8ige50er » 21 apr 2013, 19:52

Rikki - Erik schreef:Voor diegenen die goed zoeken: de foto's van de fanclubdag staan online op de fanclub website. Heb nog geen tijd gehad om er een aankondiging/verwijzing naar te maken. Komt vanavond of dinsdagavond.

Ik heb ze gevonden en ik sta er ook bij :lol:

Plaats reactie