De glimmende gouddetector

Praat hier over alles dat maar met Suske en Wiske te maken heeft
Plaats reactie
cees
Forum voor de Fans fan

De glimmende gouddetector

Bericht door cees » 27 mei 2013, 08:51

Hoi Forumleden
Ik heb nog nieuwe info over een stripje dat vermeld werd in de laatste Matla catalogus.

Het verhaal De glimmende Gouddetector:volgens gegevens gaat het om een Suske en Wiske-verhaal die een jaar of 15 geleden door een lagere school klas is getekend.Deze -strip-was destijds alleen in het Suske en Wiskekindermuseum te zien (op een A2 formaat per twee stroken gelamineerd en in een map te lezen voor het publiek)Het is dus nooit echt gepubliceerd.Wie weet is dit verhaal daar nog steeds?
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Re: [Kortverhaal] De rollende raadgevers

Bericht door S&W lover » 07 sep 2013, 14:42

nog nooit gehoord van dit verhaal. wat ik grappig vind is dat ik hier een zelfgemaakte strip van heb. (ik teken zelf ook strips)

ArjenLeine
Bezoeker

Re: De glimmende gouddetector

Bericht door ArjenLeine » 05 nov 2020, 14:21

cees schreef:
27 mei 2013, 08:51
Hoi Forumleden
Ik heb nog nieuwe info over een stripje dat vermeld werd in de laatste Matla catalogus.

Het verhaal De glimmende Gouddetector:volgens gegevens gaat het om een Suske en Wiske-verhaal die een jaar of 15 geleden door een lagere school klas is getekend.Deze -strip-was destijds alleen in het Suske en Wiskekindermuseum te zien (op een A2 formaat per twee stroken gelamineerd en in een map te lezen voor het publiek)Het is dus nooit echt gepubliceerd.Wie weet is dit verhaal daar nog steeds?
De kaft van het zelfgemaakte stripje is te zien op LastDodo: https://www.lastdodo.nl/nl/items/6960601
Afbeelding

Plaats reactie