Prijs verhoging albums.

Praat hier over alles dat maar met Suske en Wiske te maken heeft
Plaats reactie
cees
Forum voor de Fans fan

Prijs verhoging albums.

Bericht door cees » 18 jun 2015, 07:42

Zoals men heb kunnen lezen zal er binnen kort de prijs van de albums door de B.T.W van 6 naar 21% wat duurder worden,het is er nog niet door maar ze zijn er over bezig,zal maar vast gaan sparen verzamelaars. :roll: :roll:
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

AJG
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Re: Prijs verhoging albums.

Bericht door AJG » 18 jun 2015, 08:22

Als het gaat over de nieuwe albums, zal het ongeveer 75 Eurocent duurder worden. Dat is welgeteld 3 Euro per jaar. Dat wordt flink sparen inderdaad.... :o :roll:

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 21 jun 2015, 13:27

Waar is den tijd dat een strip 39 frank koste?Dat is net geen euro... :roll:
Suske en Wiskefan sinds 1982

cees
Forum voor de Fans fan

Bericht door cees » 21 jun 2015, 13:36

Ik heb er hier nog 1 deze koste 20 frank de vierkante licht groene rammelende rally.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

MrJohn
Suske en Wiske Megafan

Bericht door MrJohn » 23 jun 2015, 21:46

Ja echt schandalig, typisch de Nederlandse regering!!!! Zoals mijn vader altijd zei: Ze geven je iets met één hand, in dit geval belastingverlaging en met twee, drie handen pakken ze 't weer terug via de verhoogde BTW, als 't tenminste doorgaat, wat ik niet hoop!!! Want 't lage BTW-tarief van boeken heeft er iets mee te maken dat men van boeken iets kan leren, haha als 't goed is en dat ze zoveel mogelijk voor iedereen bereikbaar moeten zijn!!!! Maar ja dat krijg je als mensen zo dom stemmen voor 'n half rechts kabinet dat voor de mensen met de beter en goed gevulde beurzen zijn met als misselijk makend hoofdfiguur de alles weglachende Mark Rutte!!!!

:evil: :-x
Ik ben 'n Suske en Wiske-fan vanaf de seventies en ben ook lid van de fanclub. Ik verzamel en lees ook andere boeken en strips.

Henmii
Suske en Wiske fan

Bericht door Henmii » 27 jun 2015, 07:31

Ja, ik hoop niet dat het door gaat. Het is misschien maar 75 Eurocent per album, maar het gaat om het principe! Zo te zien is het consumentenvertrouwen weer helemaal terug. Snel de btw weer omhoog. Goed bezig hoor!

Update: Gelukkig is het overleg geklapt. De btw-verhoging is voorlopig van de baan!

Plaats reactie