70 jaar Suske en Wiske - Het laatste Nieuws

Praat hier over alles dat maar met Suske en Wiske te maken heeft
Sejacru
Bezoeker

70 jaar Suske en Wiske - Het laatste Nieuws

Bericht door Sejacru » 09 jun 2015, 06:37

http://abonnement.hln.be/compleet/suske ... tag=WvOSq7#

Hoe gaan we hier nu weer aankomen ?

lambik107
Bezoeker

Re: 70 jaar Suske en Wiske - Het laatste Nieuws

Bericht door lambik107 » 09 jun 2015, 11:50

ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ze binnenkort zou kunnen aankopen ( met bon uit krant) voor 1€ per stuk. ik weet enkel niet meer waar ik het heb gelezen

Sejacru
Bezoeker

Bericht door Sejacru » 09 jun 2015, 12:10

Zodra jij het weet wil ik het ook wel weten :)

JordiO
Bezoeker

Bericht door JordiO » 10 jun 2015, 11:50

Vanaf zaterdag 20 juni staat er 70 dagen lang een bon in de krant om de albums te kopen. Abonnees zullen het pakket in één keer kunnen aankopen.

Sejacru
Bezoeker

Bericht door Sejacru » 10 jun 2015, 18:06

dan moet ik op zoek naar iemand met een abonnement

Svenneke
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Svenneke » 14 jun 2015, 01:23

Mijn ouders hebben een abo op die krant.Wie me een leuk extra geeft krijgt de bons :)
Suske en Wiskefan sinds 1982

cees
Forum voor de Fans fan

Bericht door cees » 14 jun 2015, 06:14

Heb ook een abo,maar kan het alleen niet verzilveren,het is alleen maar in Belgie,kan niet altijd prijs zijn,heb nog familie in Belgie (schoon Fam)dus even een babbeltje maken op een zondag zoals vandaag.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

satestokje1
Die-hard fan

Bericht door satestokje1 » 14 jun 2015, 13:50

ik ben benieuwd of de nederlandse verzamelaars van Suske en Wiske serie in een keer kunnen kopen.
Het is een mooie aanvulling voor verzamlaars.

cees
Forum voor de Fans fan

Bericht door cees » 22 jun 2015, 07:46

Betreft de aankoop van 70 albums in verband met 70 jaar Suske en Wiske,er staat beschreven dat de albums met in vulling van een bon het album voor maar 1€95 te verkrijgen is maar vergeten jullie niet dat er elke dag dan nog de kosten van de krant bij komen,dan is het wel een duur album op die manier,en als dan nog eens de BTW binnen kort om hoog gaat,dan gaat het wel erg dure verzameling worden,denk dat ik er maar van af ziet,ben er ook serieus aan het over denken om het met Suske en Wiske voor gezien te houden,want de enige die hier echt wijze van worden,hoef het niet eens te vermelden,want deze raad zich vanzelf wel.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

Benjamin (Benne)
Admin

Bericht door Benjamin (Benne) » 22 jun 2015, 09:12

Voor mensen die nog interesse hebben in deze albumreeks. Stuur me een berichtje of pm.
Ik kan deze reeks wel bij elkaar krijgen zonder de kosten van de krant er nog eens bovenop.
Al stel ik wel voor om de strips op te halen of op een beurs af te spreken. Verzenden van 70 albums gaat behoorlijk wat kosten vrees ik.

Hamirubi
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Hamirubi » 22 jun 2015, 19:28

Ik las in een HLN-aankondiging dat wie de strips in één keer aankocht (dus via abonnement), er meteen nog een pak andere albums bijkrijgt. Weet iemand meer?

Wat die BTW-verhoging op strips betreft: die geldt m.i. enkel voor Nederland.

JordiO
Bezoeker

Bericht door JordiO » 22 jun 2015, 23:14

Je krijgt geen albums extra als je ze ineens aankoopt, maar je krijgt 20 van de 70 exemplaren gratis. De reeks kost op die manier (ongeveer) 100 euro ipv 140.

StefkeCl
Suske en Wiske Megafan

Bericht door StefkeCl » 23 jun 2015, 15:43

Ik zal even wat klaarheid scheppen betreffende de aanschaf van deze reeks. Men heeft 3 opties om deze albums bijeen te krijgen:

=>optie 1: je schaft elke dag, 70 dagen lang, de albums aan tegen 1,95 euro/stuk (+de prijs van de krant)
=>optie 2: je wordt een nieuwe abonnee bij Het Laatste Nieuws en je krijgt het ganse pakket er gratis bij
=>optie 3: je bent abonnee en je krijgt een bon opgestuurd waarmee je het pakket kan aanschaffen. Dit kan op 2 manieren:
----ofwel haal je het pakket op bij Standaard Boekhandel en betaal je 97,50 euro (50 + 20 albums gratis); bovendien krijg je er nog een mooie verzamelmap bij.
----ofwel word je pakket naar huis gestuurd, je dient dan het bedrag op voorhand over te maken via overschrijving. Dit kan zowel voor Belgische als voor Nederlandse klanten. Opsturen naar België kost 97,50 euro (gratis verzending dus), voor Nederland is dat 121,11 euro.

Mvg

MrJohn
Suske en Wiske Megafan

Bericht door MrJohn » 23 jun 2015, 21:11

StefkeCl schreef:Ik zal even wat klaarheid scheppen betreffende de aanschaf van deze reeks. Men heeft 3 opties om deze albums bijeen te krijgen:

=>optie 1: je schaft elke dag, 70 dagen lang, de albums aan tegen 1,95 euro/stuk (+de prijs van de krant)
=>optie 2: je wordt een nieuwe abonnee bij Het Laatste Nieuws en je krijgt het ganse pakket er gratis bij
=>optie 3: je bent abonnee en je krijgt een bon opgestuurd waarmee je het pakket kan aanschaffen. Dit kan op 2 manieren:
----ofwel haal je het pakket op bij Standaard Boekhandel en betaal je 97,50 euro (50 + 20 albums gratis); bovendien krijg je er nog een mooie verzamelmap bij.
----ofwel word je pakket naar huis gestuurd, je dient dan het bedrag op voorhand over te maken via overschrijving. Dit kan zowel voor Belgische als voor Nederlandse klanten. Opsturen naar België kost 97,50 euro (gratis verzending dus), voor Nederland is dat 121,11 euro.

Mvg
Bedankt voor de informatie Stefke!!!! Ik had over deze actie voor 't eerst gehoord op de Belgische radio en afgelopen zaterdag heb ik per toeval 't eerste deel zonder krant voor € 1,95 gekocht in 'n krantenkiosk in Zurenborg. Ik had ook nog 'n speciale Jommeke over de Ronde van Vlaanderen gekocht voor maar € 1,-, van Het Nieuwsblad.
Ik ben 'n Suske en Wiske-fan vanaf de seventies en ben ook lid van de fanclub. Ik verzamel en lees ook andere boeken en strips.

Henmii
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Henmii » 27 jun 2015, 07:40

Toffe actie! Beter dan "de officiële stemronde" van het top 5 album dat in het najaar moet komen. Ik bedoel, er kon schijnbaar alleen gestemd worden door leden van de Fameuze fanclub en volgers van de S&W Fakebook-pagina. En er kon niet eens gestemd worden op de dikkere albums. Ook heb ik gehoord dat er al een voor-selectie gemaakt was.

Deze actie klinkt stukken beter, omdat er schijnbaar uit elk jaar een album gekozen is (door wie weet ik trouwens niet). Dit zorgt voor een breed pallet aan verschillende albums. Jammer dat ik in Nederland woon (en wij al een krant hebben) anders zou ik mij zeker aboneren!

Plaats reactie