Musical De Circusbaron terug in het theater

Praat hier over alles dat maar met Suske en Wiske te maken heeft
Plaats reactie
Antoon
Admin

Musical De Circusbaron terug in het theater

Bericht door Antoon » 10 mar 2015, 08:34

Vanmorgen zag ik het bericht op nu.nl dat de musical De Circusbaron later dit jaar weer terug in het theater komt. Eerder had ik ook al een nieuwtje gezien op de site van Frank Koper. We moeten dus blijkbaar 24 oktober naar Bergen op Zoom :wink:

wendy
Suske en Wiske Megafan

Musical 2015

Bericht door wendy » 03 apr 2015, 19:15

Word dit ongeveer de zelfde als die uit 2008?
Ze gaan alle bij over de circusbaron
???
Brinta gezin

Antoon
Admin

Re: Musical 2015

Bericht door Antoon » 04 apr 2015, 09:36

wendy schreef:Word dit ongeveer de zelfde als die uit 2008?
Ze gaan alle bij over de circusbaron
???
Omdat het over hetzelfde verhaal gaat denk ik niet dat daar veel aan zal veranderen. Maar er zij nieuwe acteurs en ik kan me voorstellen dat er ook (een aantal) nieuwe liedjes in komen. We zullen moeten wachten tot er meer nieuws naar buiten komt. Ik ontving gisteren nog een mail van Musichall met de mededeling dat volgend jaar deze musical ook in Antwerpen en Gent te zien zal zijn.

Antoon
Admin

Re: Musical De Circusbaron terug in het theater

Bericht door Antoon » 30 sep 2015, 19:15

Over enkele weken is het zover, dan gaat de Circusbaron van start in de theaters. Nu vroeg ik me af zijn er hier nog mensen die naar een voorstelling willen gaan? Bijvoorbeeld naar de premiere zaterdag 24 oktober in Bergen op Zoom?

Eszie91
Suske en Wiske fan
Contacteer:

Bericht door Eszie91 » 30 sep 2015, 22:43

Antoon schreef:Over enkele weken is het zover, dan gaat de Circusbaron van start in de theaters. Nu vroeg ik me af zijn er hier nog mensen die naar een voorstelling willen gaan? Bijvoorbeeld naar de premiere zaterdag 24 oktober in Bergen op Zoom?
Sorry Antoon, maar als ik al ga, dan wordt het waarschijnlijk naar het theater van mijn woonplaats Capelle. ;) Ietjes dichterbij dan Bergen op Zoom.
Gewoon een geeky fan girl
Mijn blog

Antoon
Admin

Bericht door Antoon » 30 okt 2015, 19:22

Een wat late reactie zo zes dagen na de premiere, maar ik wil toch nog aangeven hier dat ik ervan heb genoten. Het verhaal lijkt in veel opzichten op die van de vorige musical, maar ik heb het idee dat deze logischer in elkaar steekt of toch beter te volgen is. Ook de liedjes bijna allemaal dezelfde als die van 7 jaar terug, maar er zitten toch ook drie nieuwe liedjes in. Dat de acteurs allemaal Nederlands spreken is misschien wat vreemd, maar ze doen het wel ontzettend goed, met veel enthousiasme en kunnen goed dansen en zingen.
De musical is natuurlijk op de eerste plaats op kinderen gericht, maar er zitten toch ook wel grapjes die juist de volwassenen zullen oppakken, bv. Ben Cramer die een verwijzing doet naar zijn hit 'De Clown'. Het is ook niet te vergelijken met grote spektakelstukken als 'Soldaat van Oranje', 'The Lion King' of 'Billy Elliot', maar ze gaan ook veel kleinere theaters af en ik zou het toch zeker aanraden om er eens naar toe te gaan.

De afgelopen maand hebben er in de krant BN/DeStem ook verschillende artikelen gestaan over de musical:
- Over de try-out in Etten-leur
- Groot artikel voor de premiere
- Recensie na de premiere
- Reacties op de premiere

cees
Forum voor de Fans fan

Bericht door cees » 01 nov 2015, 08:24

Ik heb hier wel eens meer op gereageerd,in het verleden ik meen een jaar of 4 geleden,en dat is niet om Antoon af te kraken,iedereen mag een eigen mening hebben.Musical is leuk voor iedereen ,alleen vraag ik me af hoe Willy van der Steen daar over zal hebben gedacht,ik hoor Leen(dochter van Willy) afgelopen maandag op de televisie bij het programma max er niets over zeggen moet er ook bij zeggen dat er niet naar gevraagd is,alleen dat Wiske is ontstaan toen Leen nog klein was.En verder werd er wat gevraagd aan de hoofdrol spelers Suske en Wiske,en daar kwam ook geen nieuws uit maar mij reactie is laten we het bij de stripverhalen houden daar is het ook naar mijn mening ook voor bedoeld neem ik aan van Willy van der Steen,maar ja ik zeg maar het brengt weer geld in het laatje,ik zeg dit met een ondertoon.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Bericht door S&W lover » 02 dec 2015, 09:37

ik ga 20 december! heb er zo veel zin in!

Plaats reactie