Hertekende /vernieuwde covers

Praat hier over alles dat maar met Suske en Wiske te maken heeft
cees
Forum voor de Fans fan

Hertekende /vernieuwde covers

Bericht door cees » 12 dec 2012, 08:34

Ik kan het even niet zo snel vinden,de site waar de vernieuwde covers staan af gebeeld tot en met de laatste uitgaven tot nu toe.Mijn dank is nu al groot.Misschien is het al eens een keer weer gegeven,maar nogmaals kan het even niet vinden.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

devergeet8ige50er
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Re: Hertekende /vernieuwde covers

Bericht door devergeet8ige50er » 12 dec 2012, 09:05

cees schreef:Ik kan het even niet zo snel vinden,de site waar de vernieuwde covers staan af gebeeld tot en met de laatste uitgaven tot nu toe.Mijn dank is nu al groot.Misschien is het al eens een keer weer gegeven,maar nogmaals kan het even niet vinden.

Goedemorgen Cees deze bedoel je http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums ... her001.php
groeten

cees
Forum voor de Fans fan

Bericht door cees » 12 dec 2012, 09:35

Ja Wim dat is hem,dank voor je snelle reactie.Kreeg een bericht van een Belgiche verzamelaar dat deze hertekeningen van de hand doet,en de prijs viel me wel mee,en het is niet ver van mijn vandaan dus kan even gaan kijken hoe de toe stand van de albums zijn.Dus maken we een ritje van een half uurtje naar Zelzate van middag.
mijn nieuwe email adres is

rover12031@outlook.com

devergeet8ige50er
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door devergeet8ige50er » 12 dec 2012, 09:47

cees schreef:Ja Wim dat is hem,dank voor je snelle reactie.Kreeg een bericht van een Belgiche verzamelaar dat deze hertekeningen van de hand doet,en de prijs viel me wel mee,en het is niet ver van mijn vandaan dus kan even gaan kijken hoe de toe stand van de albums zijn.Dus maken we een ritje van een half uurtje naar Zelzate van middag.
Hopen dat je een leuke slag kan slaan Cees

vdW
Suske en Wiske Megafan

Bericht door vdW » 28 dec 2012, 14:49

devergeet8ige50er schreef:
cees schreef:Ik kan het even niet zo snel vinden,de site waar de vernieuwde covers staan af gebeeld tot en met de laatste uitgaven tot nu toe.Mijn dank is nu al groot.Misschien is het al eens een keer weer gegeven,maar nogmaals kan het even niet vinden.

Goedemorgen Cees deze bedoel je http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums ... her001.php
groeten

Weet iemand waarom er in 2012 geen hertekende covers zijn uitgebracht?

JeroenG
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door JeroenG » 29 dec 2012, 17:06

Vroeg me al af of ik ze gemist had.... maar niet dus. (of eigenlijk heb ik ze dus wel gemist ;-) )

Niels74
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Niels74 » 26 dec 2013, 21:07

Heeft iemand enig idee wanneer Standaard Uitgeverij/WPG er eens werk van maakt om de albums die nog niet zijn verschenen met een vernieuwde cover nog uit te geven?

Jeroen
Suske en Wiske Megafan
Contacteer:

Bericht door Jeroen » 28 dec 2013, 10:08

Van mij hoeft het niet. Zijn er mensen op dit forum die ook de albums kopen met hertekende covers terwijl het verhaal al jarenlang als eerste druk (of in ieder geval met oude kaft) in de kast staat? Ik laat de nieuwe covers van oude verhalen in ieder geval links liggen en begin er niet aan.

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Bericht door S&W lover » 28 dec 2013, 11:39

vdW schreef:
devergeet8ige50er schreef:

groeten

Weet iemand waarom er in 2012 geen hertekende covers zijn uitgebracht?

ik hoorde dat in 2012 'de regenboogprinses' 'het statige standbeeld' 'de blinkende boemerang' 'de nare varaan' en 'de windbrekers' maar die zijn alleen gebruikt met die zomeractie. en niet in de werkelijke hertekende cover! en in 2013 zouden 'de kus van odfella' 'de verraderlijk vinson' 'de averechte aap' 'beminde barabas' en 'de mollige meivis' maar die zijn ook niet uitgebracht! dus ik verwacht in 2014 WEL hertekende covers!

Hamirubi
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Hamirubi » 28 dec 2013, 13:21

Wanneer de stocks van Standaard Uitgeverij leeg geraken en een herdruk nodig is, komt die hertekende cover er wel.

S&W lover
Suske en Wiske Megafan

Bericht door S&W lover » 01 jan 2014, 01:05

zijn wat albums die ik wel graag in de nieuwe cover in mijn collectie wiil hebben: 'de bokkige bombardon' 'de miinilotten van kokonera' 'robotkop' en 'de krasse kroko'

AJG
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door AJG » 06 mar 2014, 23:36

S&W lover schreef:zijn wat albums die ik wel graag in de nieuwe cover in mijn collectie wiil hebben: 'de bokkige bombardon' 'de miinilotten van kokonera' 'robotkop' en 'de krasse kroko'
1x prijs heb je: De Minilotten van Kokonera. Je andere wensen staan er niet tussen, zie ik.

http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums ... 201404.php

Verwoede Verzamelaar
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door Verwoede Verzamelaar » 07 mar 2014, 11:51

Wat mij opvalt aan de nieuwe reeks hertekende covers is dat ze allemaal erg dicht bij het origineel zijn gebleven.

AJG
Suske en Wiske kenner
Contacteer:

Bericht door AJG » 07 mar 2014, 12:08

Verwoede Verzamelaar schreef:Wat mij opvalt aan de nieuwe reeks hertekende covers is dat ze allemaal erg dicht bij het origineel zijn gebleven.
Klopt, viel mij ook op.

Vanwege kritiek op veranderingen bij vorige nieuwe covers wellicht?

Plaats reactie