Wat verzamelen jullie voornamelijk?

Praat hier over alles dat maar met Suske en Wiske te maken heeft

Welke reeks verzamelen jullie voornamelijk ????

De rode reeks
9
60%
De blauwe reeks
0
Geen stemmen
De rode dikke boeken van Lecturama
0
Geen stemmen
Parastone beelden
1
7%
Alles wat met S & W te maken heeft
5
33%

Totaal aantal stemmen: 15

Stef@n
Suske en Wiske kenner

Wat verzamelen jullie voornamelijk?

Bericht door Stef@n » 28 jul 2002, 18:19

Ik zelf verzamel voornamelijk boeken uit de rode reeks en jullie?? Daarnaast nog beeldjes van Parastone.
Laatst gewijzigd door Stef@n op 03 aug 2002, 13:33, 2 keer totaal gewijzigd.

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 28 jul 2002, 18:21

kzit me een probleem...ik verzamel 3 van de 4

Stef@n
Suske en Wiske kenner

Bericht door Stef@n » 28 jul 2002, 18:22

Wat dan het meeste

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 28 jul 2002, 18:51

ja de rode reeks tiens, want dat is het grootste en gemakelijkste te vinden, hoewel ik evnehard de blauwe reeks spaar, het minste de parastone beeldjes

Stef@n
Suske en Wiske kenner

Bericht door Stef@n » 28 jul 2002, 20:57

Hoe kom jij aan boeken uit de blauwe reeks ?? Waar haal je die vandaan??? Ik heb er om precies te zijn: GEEN EEN, en ik zou er best wel eens een willen hebben. Kun je me helpen???

Alvast bedankt

Udo Ludo

Ellen82
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Ellen82 » 28 jul 2002, 20:57

Ik heb ook op de rode reeks gestemd. De blauwe vind ik even (of misschien wel meer) interessant, maar die vind je natuurlijk niet zo gemakkelijk en daar zijn er ook veel minder van. Vandaar dus. Lecturama verzamel ik helemaal niet (ik heb er slechts één van) en Parastone ook niet echt. Ik vind die beeldjes wel leuk, maar nogal duur meestal. Spendeer ik dat geld liever aan een album. Ach, je moet keuzes maken, hé! :D
Naar Weutteren. Waar ligt dat? Een half uur boven Teutteren.

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 28 jul 2002, 21:00

[quote="Udo Ludo"]Hoe kom jij aan boeken uit de blauwe reeks ?? Waar haal je die vandaan??? Ik heb er om precies te zijn: GEEN EEN, en ik zou er best wel eens een willen hebben. Kun je me helpen???

Alvast bedankt

Udo Ludo[/quote]

eens rondsnuffelen bij je vrienden kan je er eentje krijgen in nieuwstaat voor 0.74 € :lol: :lol:

Joël
Forum voor de Fans fan

Bericht door Joël » 28 jul 2002, 21:05

Die Lekturama's zijn ook belachelijk duur! Kun je deel 1 (vroeger kreeg je een dikke, maar tegenwoordig een kennismakingsdeel) voor weinig kopen 2.90 euro o.i.d, maar als je de rest wilt betaal je 18 euro per album! :shock:

En de Parastones zijn eigenlijk ook wel duur om te verzamelen, maar als jullie ze bij mij kopen.... dan valt 't wel mee hoor! :wink:

Ellen82
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Ellen82 » 28 jul 2002, 21:10

eens rondsnuffelen bij je vrienden kan je er eentje krijgen in nieuwstaat voor 0.74 €

Chansaar!! (of hoe schrijft ge dat) Ik heb ook wel twee 1ste drukken van de Blauwe Reeks, maar ik heb er genoeg voor moeten betalen. Ooit ook wel eens van een vriendin de eerste druk van 'De snorrende snor' Vlaams ongekleurd gekregen voor mijne verjaardag. Maar ten eerste had ik die al en ten tweede was de rug helemaal afgeplakt met zo van die dikke plakband. :( Maar ja, daar zegt ge niks van uit beleefdheid, hé!

Die Lekturama's zijn ook belachelijk duur! Kun je deel 1 (vroeger kreeg je een dikke, maar tegenwoordig een kennismakingsdeel) voor weinig kopen 2.90 euro o.i.d, maar als je de rest wilt betaal je 18 euro per album!

Dat is ook de reden waarom ik ze niet verzamel en omdat ik vind dat er nier echt meerwaarde aan is.

Stef@n
Suske en Wiske kenner

Bericht door Stef@n » 28 jul 2002, 21:14

Joël , als je in Maastricht woont had je deze twee weken 20 % korting op de beeldjes. Ja, en toen ben ik natuurlijk naar de winkel gerend om ze bij na allemaal te kopen :D :D

Joël
Forum voor de Fans fan

Bericht door Joël » 28 jul 2002, 21:16

Udo Ludo schreef:Joël , als je in Maastricht woont had je deze twee weken 20 % korting op de beeldjes. Ja, en toen ben ik natuurlijk naar de winkel gerend om ze bij na allemaal te kopen :D :D

Ik kan ze zelf inkopen, Udo Ludo (wat is eigenlijk je echte naam)

dentom
Moderator
Contacteer:

Bericht door dentom » 28 jul 2002, 21:18

[quote="Ellen82"][quote] eens rondsnuffelen bij je vrienden kan je er eentje krijgen in nieuwstaat voor 0.74 € [/quote]

Chansaar!! (of hoe schrijft ge dat) Ik heb ook wel twee 1ste drukken van de Blauwe Reeks, maar ik heb er genoeg voor moeten betalen. Ooit ook wel eens van een vriendin de eerste druk van 'De snorrende snor' Vlaams ongekleurd gekregen voor mijne verjaardag. Maar ten eerste had ik die al en ten tweede was de rug helemaal afgeplakt met zo van die dikke plakband. :( Maar ja, daar zegt ge niks van uit beleefdheid, hé!

[/quote]

eigenlijk heb ik van die vriendin dit allemaal gekocht, uitgerekend kwam het uit op 0.74 € per boek

Van Suske en Wiske:(allen eerste drukken):Vlaams Ongekleurde reeks:nummers 25;De Straatridder,27;De Brullende Berg,28;De Spokenjagers,29;De Snorrende Snor,31;De Mottenvanger,34;De Duistere diamant;Vlaams 2-kleuren reeks:nrs 40;De zingende Zwammen,46;De Kaartendans,47;De kwakstralen,48;Het Rijmende Paard,49;De Sissende Sampam,50;Sjeik El Ro-Jenbiet,Gezamelijke Reeks:nummers :51;De Nerveuze Nerviërs,54;De koddige Kater(2X),De Blauwe Reeks: De Gezanten Van Mars.

Bessy:nummers:13;De klopjacht(herdruk),14;De Gevangene der Witchoks(herdruk) ,30;de Witte Bever(herdruk),35;de Drie Pijlen(eerstedruk)

De Rode Ridder:nummers: 4;de Parel van Bagdad(herdruk),6;het Wapen Van Rihei(eerstedruk),14;Galmende Kinkhoorns(eerstedruk).

Ellen82
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Ellen82 » 28 jul 2002, 21:23

Van Suske en Wiske:(allen eerste drukken):Vlaams Ongekleurde reeks:nummers 25;De Straatridder,27;De Brullende Berg,28;De Spokenjagers,29;De Snorrende Snor,31;De Mottenvanger,34;De Duistere diamant;Vlaams 2-kleuren reeks:nrs 40;De zingende Zwammen,46;De Kaartendans,47;De kwakstralen,48;Het Rijmende Paard,49;De Sissende Sampam,50;Sjeik El Ro-Jenbiet,Gezamelijke Reeks:nummers :51;De Nerveuze Nerviërs,54;De koddige Kater(2X),De Blauwe Reeks: De Gezanten Van Mars.

Bessy:nummers:13;De klopjacht(herdruk),14;De Gevangene der Witchoks(herdruk) ,30;de Witte Bever(herdruk),35;de Drie Pijlen(eerstedruk)

De Rode Ridder:nummers: 4;de Parel van Bagdad(herdruk),6;het Wapen Van Rihei(eerstedruk),14;Galmende Kinkhoorns(eerstedruk).

Ten eerste: hoe komt dat die dat allemaal had liggen?

Ten tweede: waarom deed die dat weg voor zo weinig geld? Had ze er nie veel verstand van ofzo? Ik had daar toch wel meer geld uitgeslagen...

Ellen82
Suske en Wiske Megafan

Bericht door Ellen82 » 28 jul 2002, 21:26

Ten eerste: hoe komt dat die dat allemaal had liggen?

Ten tweede: waarom deed die dat weg voor zo weinig geld? Had ze er nie veel verstand van ofzo? Ik had daar toch wel meer geld uitgeslagen...

Joël
Forum voor de Fans fan

Bericht door Joël » 28 jul 2002, 21:26

Je maakt ons jaloers Tom! :( :( 8)

Plaats reactie